بهترین تبلیغات بازی های ویدیویی در تمام دوران



این روزها، اعلان‌ها و اخبار بازی‌های ویدیویی معمولاً تنها چند کلیک با شما فاصله دارند، اما همیشه آنقدرها هم آسان نبود. راهی که گیمرها برای اولین بار یک بازی را کشف کردند اغلب از طریق تبلیغات بود – بله، نوع واقعی تلویزیون – و آنها باید توجه شما را در حدود 30 ثانیه جلب کنند. همه آنها موفق نبودند، اما در طول سال ها تبلیغات بازی های ویدیویی فوق العاده ای وجود داشته است، از جمله برخی برای بازی های کمتر از خارق العاده. GameSpot انتخاب های ما را برای بهترین تبلیغات و آگهی های بازرگانی بازی های ویدیویی در تمام دوران جمع آوری کرده است، از روزهای اولیه Atari 2600 تا بازی هایی که به تازگی منتشر شده است.

Halo 3: “Believe”

یکی از موثرترین آگهی‌های تبلیغاتی بازی‌های ویدیویی در تمام دوران، گیم‌پلی یا کات‌سین‌های از پیش رندر شده صفر را نشان می‌داد. در واقع، عملاً هیچ حرکتی نداشت. این آگهی تبلیغاتی برای Halo 3 که «باور» نام دارد، شامل عکس‌های متحرک روی یک صفحه تصویر کوچک است، با تفنگداران دریایی شورای امنیت سازمان ملل متحد که وحشت زده منتظر سرنوشت خود هستند، زیرا یک گروه عظیم میثاق آنها را احاطه کرده است. در بالای تپه، رهبر آنها مستر چیف را نگه می دارد و فکر می کند اسپارتان شکست خورده است – اما نارنجک پلاسما در دست مستر چیف به ما اطلاع می دهد که این نبرد تازه شروع شده است.

Gears of War: “Mad World”

قبل از انتشار Halo 3 بر روی Xbox 360، مایکروسافت یک فرنچایز شوتر عالی دیگر برای راضی نگه داشتن گیمرها داشت و تریلر آن بیش از 16 سال است که با ما همراه بوده است. تریلر Gears of War Mad World تصویری تلخ از زمین را به تصویر می‌کشد که با ادامه جنگ ویرانگر Locust Horde و بشریت، بسیاری از جهان ویران شده‌اند. این آهنگ – کاوری که برای اولین بار در Donnie Darko ظاهر شد – نشان می دهد که بازی کمی بیشتر خواهد بود… ذخیره که در نهایت وجود داشت، اما دو نیم کردن یک دشمن با تفنگ اره برقی همچنان ما را به آن تریلر باز می‌گرداند.

Assassin’s Creed: “Tear”

قبل از اینکه سری Assassin’s Creed به یک بازی اکشن-RPG با نبردهای عظیم تبدیل شود، این یک بازی مخفی کاری اجتماعی بود که کشتن سریع و کارآمد و فرارهای بی صدا را در اولویت قرار می داد. در این تبلیغ برای بازی اصلی – در مورد Massive Attack’s Teardrop – می بینیم که Altair قبل از انجام “جهش ایمان” در امتداد پشت بام ها می دود. او پشت یک هدف تمپلار فرود می آید، تیغه مخفی او درست زمانی که مرحله به پایان می رسد گسترش می یابد. این مقدمه ای عالی برای چیزی است که به یکی از موفق ترین فرنچایزهای بازی در تمام دوران تبدیل می شود، و مطمئناً باعث می شود که احساس متفاوتی نسبت به آهنگی داشته باشیم که از آن نیز استفاده شده است. تم خانه.

بخوانید  انویدیا برای مدت کوتاهی از آمازون پیشی می‌گیرد و چهارمین شرکت ارزشمند آمریکا می‌شود

Super Smash Bros. : نبرد زنده

این روزها بازی‌های مبارزه‌ای «جهان‌های در حال برخورد» زیادی وجود دارد، اما وقتی Super Smash Bros. در سال 1999 برای Nintendo 64 منتشر شد، این یک مفهوم نسبتاً جدید بود. این چیزی است که این تبلیغ زنده را برای بازی فوق العاده کرده است، زیرا هیچ کس انتظار نداشت که شخصیت های مورد علاقه نینتندو ما از شادی در یک چمنزار به مبارزه دیوانه تبدیل شوند. موسیقی تبلیغات را حتی بهتر می کند، همانطور که دیدن خر کونگ به دور پیکاچو می چرخد ​​که انگار می خواهد او را 400 فوت پرتاب کند. ما تقریباً مطمئن هستیم که دانکی کونگ چند ثانیه بعد به طور کامل توسط چکش یوشی به قتل رسیده است.

Wii دوست دارد بازی کند

نینتندو مطمئناً راهی برای ایجاد یک نام تجاری جدید دارد – فقط به تشخیص فوری همه ما برای کلیک امضای سوییچ نگاه کنید. اما یک دهه قبل، ممکن بود یک تبلیغ حتی با یک عبارت بهتر کار کند: “Wii want to play.” یک تبلیغ ساده که شامل دو مرد با کت و شلوار است (فرض می‌کنیم یا امیدواریم که برای نینتندو کار می‌کردند)، خانواده‌ای را نشان می‌دهد که درب خانه‌شان را باز می‌کنند و برای بازی Wii دعوت می‌شوند. دعوت از افراد غریبه به خانه شما معمولاً توصیه نمی شود، اما زمانی که آنها آخرین کنسول نینتندو و بازی هایی را که با آن عرضه می شوند داشته باشند، احتمالاً مشکلی ندارد. هر دو مرد مشغول هستند و Wii را به افراد بیشتری معرفی می کنند و یکی از بهترین دوران نینتندو را آغاز می کنند.

بخوانید  حل مشکل شناسایی نشدن آیفون توسط آیتونز + رفع ارور 0xE8000065

جنسیس کاری را انجام می دهد که نینتندو انجام نمی دهد

اگر نینتندو عملاً چیز دیگری نامیده می شد، سگا نمی توانست این تبلیغ را بسازد، اما در آن زمان درست بود: Genesis Does What Nintendon’t. در آگهی معروف خوانندگانی به ما یادآوری می‌کردند که نمی‌توانیم بازی‌های جنسیس را روی کنسول نینتندو بازی کنیم. Picking Columns – تتریس با ارزش عالی – و بازی بوکس باستر داگلاس شاید بهترین انتخاب نبوده باشد، اما واقعیت باقی می ماند که جنسیس یک دسته کامل بازی داشت که NES و SNES نداشتند. این سیستمی بود برای بچه های باحال با نگرش، و شما نمی خواستید عقب بمانید.

هاکی روی یخ توسط Activision

تبلیغات اولیه بازی‌های ویدیویی اغلب از بهترین‌ها بودند، زیرا هیچ چارچوب یا انتظاری از تبلیغات وجود نداشت. در مورد این تبلیغ کلاسیک هاکی روی یخ Atari 2600، تماشای بازیکن تمام دوران آینده SNL – فیل هارتمن فقید – کاملاً دیوانه شده از فیلم بازی روی صفحه نمایش کوچک CRT بهترین راه برای فروش بازی بود. نام. بازی حتی با فریاد خون‌ریزی در پایان تبلیغات فریاد می‌زند تا مطمئن شوید که هرگز آن را فراموش نکنید.

Kingdom Hearts: “Simple and Clean”

امروزه، کلمات «قلب پادشاهی» خاطرات یکی از پیچیده‌ترین داستان‌های بازی‌های ویدیویی تمام دوران را تداعی می‌کنند، با ده‌ها بازی برای انجام. اما در سال 2002، بسیاری از ما از طریق این تبلیغات با داستان برخورد جهان سورا آشنا شدیم. همراه با آهنگ معروف “ساده و تمیز”، مونتاژ شخصیت های مختلف دیزنی فورا توجه بینندگان را به خود جلب کرد. راوی می گوید: «شما هرگز نخواهید فهمید که بعداً با چه کسی ملاقات خواهید کرد. بقیه تاریخ (بسیار پیچیده) است.

دام: تبلیغات جک بلک

نقش جک بلک مورد علاقه شما چیست؟ مدرسه سنگ؟ شاید High Fidelity؟ طرفداران واقعی می دانند که قبل از شهرت، یک جک بلک جوان در تبلیغات بازی کلاسیک آتاری Pitfall حضور داشت. بلک که قبل از هر چیزی (یا هر کس دیگری) در تبلیغ ظاهر می شود، در مورد حضور در یک جنگل خطرناک با قهرمان Pitfall هری صحبت می کند. او کلاه سافاری بر سر دارد که به نظر می رسد با سایر بازیکنان به اشتراک گذاشته شده است. یک دختر می‌گوید که به دام هری کشیده شده است، که برای یک شخصیت بدون چهره عجیب و غریب است، اما تازگی دیدن جک بلک قبل از شهرت برای ورود به لیست کافی است.

بخوانید  MLB The Show 23 در روز اول Game Pass عرضه می شود، Jazz Chisholm به عنوان ستاره جلد معرفی شد.

تریلر بازی Goat Simulator 3

یکی از تبلیغات بازی های ویدیویی جدید که ما را تحت تاثیر قرار داد به نظر می رسید برای یک بازی کاملاً متفاوت باشد. تقلید تریلر بازی Dead Island 2 چندین سال قبل – بازی که هنوز هم تا به امروز منتشر نشده است – تریلر Goat Simulator 3 مشخص نمی کند که اولین بازی Goat Simulator 3 باشد. در واقع، چه کسی حدس می زد، از آنجایی بازی Goat Simulator 2 نبود؟ این یک کار فوق‌العاده در حقه‌بازی طعمه‌ای است که دقیقاً با زیبایی‌شناسی مسخره سریال مطابقت دارد، همه چیز خوب است، و دیدن واکنش دیگران به آن برای اولین بار بسیار سرگرم‌کننده است.

Sneak King: چه کسی پشت نقاب است؟

زمانی بود که اکثریت قریب به اتفاق بازی‌های ویدیویی در رسانه‌های فیزیکی فروخته می‌شد، و در یکی از عجیب‌ترین تصمیم‌هایی که به یاد می‌آوریم، یکی از مکان‌هایی که می‌توانستید آن بازی‌ها را تهیه کنید، برگر کینگ بود. فست فودهای زنجیره ای چندین بازی را فقط با چند دلار منتشر کردند و Sneak King بدنام ترین آنها بود. این تریلر مهیج دنیایی از بازی های ویدیویی را نشان می دهد که ظاهراً توسط یک شکارچی در حال تعقیب وحشت شده است. معلوم می شود که فرد اب زیرکی که در سایه ها کمین کرده است خود پادشاه است و فقط می خواهد برای مردم همبرگر سرو کند. ما از دیدن دوباره این احساس خیلی ناراحت می شویم.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.