پوستر و تیزر انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4; بازگشت جنگجوی اژدها


پوسترها و تیزرهای متحرک جدید Kung Fu Panda 4 به اشتراک گذاشته شده است که پو را نشان می دهد که در حال آماده شدن برای رویارویی با Kamilian است.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که پوسترها و تیزرهای جدید انیمیشن Kung Fu Panda 4 (Kung Fu Panda 4) از استودیو DreamWorks به اشتراک گذاشته شده است. این پوسترها بازگشت جنگجوی اژدها برای مقابله با کامیلین را نشان می دهد. در حالی که تیزر جدید قسمت های دیده نشده این انیمیشن کمیک را نشان می دهد. انیمیشن Kung Fu Panda 4 در تاریخ 8 مارس 2024 اکران خواهد شد.

دانلود ویدیو آپارات

پوستر انیمیشن بین المللی پاندای کونگ فو کار ۴

پوستر سینمای دالبی انیمیشن Kung Fu Panda 4

در خلاصه داستان کونگ فو پاندای 4 آمده است: «پس از اینکه پو به عنوان رهبر معنوی دره صلح انتخاب شد، او باید یک جنگجوی اژدها جدیدی برای آموزش پیدا کند. در همان زمان، یک جادوگر شیطانی قصد دارد تمام شخصیت های شیطانی را که پو شکست داده است، دوباره احیا کند. » مایک میچلکارگردان انیمیشن Trolls در راس انیمیشن Kung Fu Panda 4 و ربکا هانتلی او به عنوان تهیه کننده این پروژه فعالیت می کند.

جک بلک مثل پو، آکوافینا در نقش ژن ویولا دیویس مثل آفتاب پرست، داستین هافمن به عنوان استاد شیفو، جیمز هونگ مثل آقای پینگ، برایان کرانستون مثل لی شان، ایان مک شین مثل تای لانگ، جاناتان کی کوان مثل هان لری تان چن در نقش مادربزرگ گراز و رونی چنگ آنها در نقش ناخدای قایق ماهیگیری از جمله صداپیشه هایی هستند که در کمدی اکشن ماجراجویی Kung Fu Panda 4 بازی می کنند.

بخوانید  به گفته Bethesda Exec چرا انحصاری بودن ایکس باکس Starfield چیز خوبی است؟
تحریریه مجله بازی یک گیمر