به گفته Bethesda Exec چرا انحصاری بودن ایکس باکس Starfield چیز خوبی است؟



به گفته پیت هاینز، مدیر انتشارات جهانی Bethesda، اگر Starfield روی پلی استیشن 5 نیز عرضه شود، در ماه سپتامبر منتشر نخواهد شد.

هاینز که تحت سوگند در جلسه کمیسیون تجارت فدرال به دنبال صدور حکمی علیه خرید پیشنهادی اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت بود، انحصار کنسول ایکس باکس Starfield را چیز خوبی خواند.

در حال پخش: Starfield Direct – 45 دقیقه گیم پلی عمیق

او به نقل از تاد هاوارد، کارگردان بازی Starfield، RPG علمی تخیلی بازی آینده را «غیر مسئولانه بزرگ» نامید که برای کنسول ایکس باکس انحصاری ساخته شده است تا حجم کار توسعه دهنده Bethesda Game Studios را کاهش دهد. The Expedition در Xbox Series X | S و PC و نه PS5 به این معنی بود که استودیو به تست QA کمتری نیاز داشت و کار کمتری برای توسعه دهنده ایجاد کرد. در نتیجه، Starfield در تاریخ 6 سپتامبر (یا 1 سپتامبر برای برخی نسخه ها) منتشر می شود، زیرا از تاریخ انتشار اولیه نوامبر 2022 به تعویق افتاده است.

مت بوتی، رئیس استودیوی Xbox Game قبلا گفته بود که Starfield کمترین باگ را در تاریخ بازی Bethesda خواهد داشت.

بوتی در مصاحبه ای با Giant Bomb گفت: “من تعداد باگ ها را می بینم و اگر امروز عرضه شود، Starfield در حال حاضر کمترین باگ را در بین هر بازی Bethesda خواهد داشت.”

فیل اسپنسر، رئیس بازی‌های مایکروسافت، در همان مصاحبه گفت که Starfield در ابتدا قرار بود خیلی زودتر از قبل از خرید شرکت مادر Bethesda، ZeniMax، در سال 2021 توسط مایکروسافت عرضه شود. پس از صحبت با هوارد، اسپنسر گفت که مایکروسافت می‌خواهد به Bethesda بدهد استودیو بازی زمان بیشتری دارد. .

اظهارات هاینز تنها یکی از افشاگری های متعددی است که از جلسه استماع دستورات FTC منتشر شد، که همچنین نشان داد که بازی بعدی MachineGames ایندیانا جونز یک کنسول انحصاری ایکس باکس خواهد بود و Starfield در ابتدا برای عرضه بر روی PS5 قبل از خرید مایکروسافت برنامه ریزی شده بود. . بتسدا.

بخوانید  استعاره: تریلر محاکمه ReFantazio The King

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر