فیلم ها و سریال های مهم ژوئیه 1402 از تاریخ انتشار تا خلاصه داستان


در این مطلب قصد داریم تعدادی از مهم ترین فیلم ها و سریال هایی را که در تیرماه ۱۴۰۲ به دست ما می رسد و می توانید در همان روز تماشا کنید را به شما معرفی کنیم.

اگر از آن دسته افرادی هستید که سریال را به فیلم ترجیح می دهید، جولای برای شما مناسب است. این ماه به ویژه برای کسانی است که عاشق سری Apple TV Plus هستند. اما لازم به ذکر است که به غیر از این سرویس، سریال هایی از شبکه های دیگر هم داریم; بنابراین مطالعه مقاله تا انتها ضروری است.

مسلماً در تیرماه فیلم زیادی نداریم، اما در بخش سریال ماه پر برکتی است. به خصوص که ما در این ماه بیشتر سریال های بازگشتی داریم و احتمالاً بسیاری از شما منتظر این سریال ها هستید. همچنین توجه داشته باشید که مثل همیشه فیلم هایی را در این مقاله ارائه می کنیم که نسخه دیجیتال آنها در ماه جولای به دست ما می رسد. نه آثاری که این ماه منتشر می شود.

برای حمایت از کانال فیلمازی ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید


فیلم های جولای 1402

ترانسفورماتور گوریل مانند در Transformers: Rise of the Beasts

1- فیلم Transformers: Rise of the Beasts

فیلم Transformers: Rise of the Beasts

تاریخ پخش: 18 جولای

لیست خود را با قسمت جدید فیلمی که سال هاست ساخته شده و طرفداران خاص خودش را پیدا کرده شروع می کنیم. Rise of the Beast هفتمین قسمت از سری فیلم‌های Transformers است، دنباله‌ای مستقل برای فیلم Bumblebee در سال ۲۰۱۸ و پیش درآمدی بر فیلم Transformers در سال ۲۰۰۷، که اولین قسمت از این مجموعه بود. در این قسمت به همان دنیایی برمی گردیم که اکشن و جلوه های ویژه جذاب آن، مردم سراسر جهان را مجذوب خود کرده است. این فیلم بینندگان خود را به یک ماجراجویی جهانی در دهه 90 با ماشین های روباتی می برد و ما را با گروه کاملاً جدیدی از جهش یافته ها آشنا می کند. گروهی به نام Maximals به عنوان متحدان در نبردی که آغاز شده است به ما خواهند پیوست.


تصویر زمینه زنده Spider-Man: Across the Spider-Verse با تمرکز بر نسخه های مختلف مرد عنکبوتی

2- فیلم مرد عنکبوتی: در دنیای عنکبوت ها

فیلم Spider-Man: Through the Spider-Verse

بخوانید  سازنده بازی Crash Bandicoot 4 در حال ساخت یک بازی جدید برای Xbox است

تاریخ پخش: 27 جولای

وای چقدر این انیمیشن در این مدت سروصدا به پا کرد. یعنی جایی در موردش صحبت می کرد. خود ما در کانال فیلمازی ویدیو و مطلبی در سایت یک گیمر در مورد تئوری های این انیمیشن قرار دادیم و در مورد قسمت بعدی آن هم کمی صحبت کردیم؛ ما از قبل برای آن هیجان زده ایم. مایلز مورالز که دنباله انیمیشن مرد عنکبوتی است، در یک ماجراجویی حماسی دیگر بازمی گردد. قهرمان محله شایان ستایش ما، که اکنون به طور تمام وقت در حرفه بازیگری خود بازگشته است، باید با گوئن استیسی در جهان های موازی سفر کند و متحدانی را برای تشکیل تیم جدیدی از مرد عنکبوتی جمع کند. زیرا در این قسمت آنها با یک شرور بسیار قدرتمند روبرو خواهند شد. شروری که هرگز در زندگی خود ندیده اند.


سری جولای 1402

ادریس البا در سریال ربوده شدن در هواپیمای ربوده شده

1- سلسله آدم ربایی ها

ربودن سریال

تاریخ پخش: 7 جولای

شبکه Apple TV Plus

ما لیست سریال ها را با تنها سریال جدید خود که در Apple TV Plus پخش می شود شروع می کنیم. سریال آدم ربایی که پخش آن از 7 جولای آغاز می شود، ادریس آلبا را به عنوان یک مذاکره کننده بسیار موفق در تجارت و بازرگانی نشان می دهد. سریال هواپیماربایی داستان جذاب و دلخراش یک هواپیمای دزدیده شده را نشان می دهد که به سمت لندن می رود. اما از جایی به بعد همه چیز در حال فروپاشی است. سام نلسون که در کار خود حرفه ای است، پا به جلو می گذارد تا از توانایی های خود برای آرام کردن اوضاع استفاده کند و کاری برای نجات مسافران از هواپیما انجام دهد. اما غافل از اینکه استراتژی بسیار خطرناک او حتی ممکن است به ضرر و نابودی خودش ختم شود. “باورشان کن که قدرت و کنترل در دست آنهاست”… این شعاری است که برای این سریال مهیج انتخاب شده است; سریالی که داستان آن در زمان واقعی روایت می شود.


آیزایا هیل به عنوان یک بسکتبالیست نوجوان در Swagger


2- سریال لاف زن یا مغرور

سری Swagger

بخوانید  Xbox Game Pass Loses 7 More Games Soon, Including Multiple Battlefield Games

تاریخ پخش: 2 جولای

شبکه Apple TV Plus

تاریخچه سری Swagger یا به فارسی «مفتخر» با الهام از داستان ماجراها و اتفاقات کودکی کوین دورانت. دورانت در دوران کودکی خود یکی از اعضای انجمن ورزشکاران آماتور بود بسکتبال AAU در منطقه متروی واشنگتن قرار داشت. این اتحادیه جایی بود که ورزشکاران جوان جوان و خانواده هایشان در طول دوران باورنکردنی خود در صنعت ورزش جوانان رفتند. یک رویداد بسیار مهم برای همه آنها. این سریال نشان می‌دهد که چگونه بازیکنان، خانواده‌هایشان و البته مربیان، خط باریک بین رویا و جاه‌طلبی و فرصت‌طلبی و فساد را طی می‌کنند. فصل اول این سریال توانست با تحسین بسیاری از منتقدان روبرو شود. برای فیلمنامه، بازیگری (به ویژه اوشی جکسون جونیور و آیزایا هیل)، ارزش های تولید، و تفسیر اجتماعی.


پوستر فصل سوم سریال The Witcher

3- سریال ویچر

سریال ویچر

تاریخ پخش: 8 جولای

شبکه نتفلیکس

بعدی The Witcher است که برای آخرین بار هنری کویل در نقش Geralt of Rivia بازی خواهد کرد. همانطور که می دانید، این سریال داستان گرالت، شکارچی هیولا را روایت می کند که ناامیدانه تلاش می کند جای خود را در دنیایی بیابد که نشان داده است انسان ها می توانند به مراتب ترسناک تر از هیولاها و شیاطین باشند. به ندرت کسی از این تصمیم راضی است، اما در فصل چهارم و پنجم، دیگر کویل را در آن نقش نداریم. برعکس، لیام همسورث قرار است نقش این شخصیت جذاب و فوق العاده محبوب را بازی کند. حتی پس از اعلام این خبر، خیلی ها گفتند دیگر سریال را تماشا نمی کنند و حضور هنری کویل را یکی از نکات جذاب آن می دانستند… اما حالا بهتر است به لیام همسورث فرصت بدهیم; شاید بتواند این نقش را به خوبی بازی کند.


بازیگران سریال What We Do in the Shadows

4- کاری که در سریال تاریک انجام می دهیم

کاری که ما در سریال Shadows انجام می دهیم

تاریخ پخش: 22 جولای

شبکه تبادل

خدا میدونه کارایی که تو تاریکی انجام میدیم کی تموم میشه…ولی همونطور که تهیه کننده ها گفتند برای فصل ششم تمدید شد…نه الان پارسال قبل از اومدن فصل چهارم پخش بشه. حالا که منتقدان این سریال را به وجد آورده اند و نامزد دریافت جایزه همه جانبه شده است، بی تاثیر نیست. آنچه در تاریکی انجام می دهیم یک مجموعه مستند بر اساس فیلمی به همین نام است. این سریال داستان گروهی خون آشام را روایت می کند که با هم در خانه ای واقع در نیویورک زندگی می کنند. محور اصلی داستان روی اتفاقاتی است که برایشان می افتد و تجربه زندگی با انسان ها، رفع نیازهای روزمره، برقراری ارتباط و حتی مشکلاتی که در طول روز دارند به تصویر کشیده شده است.


جرد هریس در نقش هری سلدون در بنیاد

5- سری بنیاد

سری بنیاد

بخوانید  چندین بازی Resident Evil در دست ساخت هستند

تاریخ پخش: 23 جولای

شبکه Apple TV Plus

سریال هم بوناد متعلق به اپل تی وی پلاس است که فصل دوم آن در تاریخ 23 جولای منتشر می شود. این سریال داستان ریاضی دانی به نام هری سلدون را برای ما تعریف می کند که بنیانگذار علم تاریخ روانی به شمار می رود. سلدون پیش‌بینی کرد که امپراتوری کهکشانی ظرف 30000 سال آینده سقوط خواهد کرد و بشریت وارد عصر بسیار تاریکی خواهد شد. اما راه حل هایی که او پیشنهاد می کند می تواند دوره فروپاشی را به هزار سال کاهش دهد. اما طبق معمول، این ریاضیدان و گروهی از همراهان و پیروانش به سیاره‌ای خالی از سکنه تبعید می‌شوند تا درس عبرتی برای دیگران باشند. این سریال تا حدی بر اساس مجموعه رمان بنیاد است که به سه قسمت تقسیم می شود: سه گانه اصلی، دنباله و پیش درآمد.

قبل از خداحافظی، یادآوری می کنم که در ماه جولای، فصل دوم سریال The Afterparty، فصل چهارم سریال Tom Clancy’s Jack Ryan، فصل ششم سریال بزرگسالان و فصل دوم سریال Lincoln Lawyer نیز پخش خواهد شد. اگر از طرفداران این سریال ها هستید، تماشای این سریال ها را نیز فراموش نکنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر