چندین بازی Resident Evil در دست ساخت هستند


یک افشاگر معروف ادعا کرده است که Capcom در حال حاضر روی پنج نسخه از سری Resident Evil کار می کند.

بازی های Resident Evil یکی از موفق ترین سری بازی های کپکام هستند. در سال‌های اخیر، این سری با انتشار نسخه‌های بازسازی شده مانند Resident Evil 4 Remake و نسخه‌های اصلی مانند Resident Evil Village، از موفقیت تجاری زیادی برخوردار بوده و توجه منتقدان را به خود جلب کرده است. در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهراً پنج نسخه دیگر از سری Resident Evil در دست ساخت است.

همانطور که AestheticGamer (معروف به Dusk Golem)، یکی از افشاگران معروف در انجمن های Reddit، ادعا می کند، Capcom در حال حاضر روی پنج بازی از سری Resident Evil کار می کند. Resident Evil 9 معرفی نشده یکی از این عناوین خواهد بود که ظاهراً برای انتشار در سال 2025 برنامه ریزی شده است. حداقل یکی از نسخه های دیگر به نظر می رسد بازسازی یکی از نسخه های قبلی در سری Resident Evil باشد.

در حالی که هنوز نمی دانیم کدام نسخه از Resident Evil Capcom بازسازی می شود، چهار گزینه ممکن شامل Resident Evil: Code Veronica، Resident Evil 5، Resident Evil 0 و اولین Resident Evil است. اطلاعاتی در مورد بازی های دیگر وجود ندارد، اما شاید بتوانیم منتظر یک بازی زنده یا یک مینی بازی رایگان مانند Silent Hill: The Short Message از سری رقیب باشیم که اخیراً در دسترس است.

به مدت پنج سال، کپکام هر سال نسخه ای از Resident Evil را به طرفداران ارائه می دهد و به نظر می رسد که سال 2024 اولین سالی باشد که برای کشف یک بازی جدید در این سری منتظر نمانیم. کپکام اخیراً نسخه طلایی بازی Resident Evil 4 Remake را معرفی کرده است که به همراه بازی پایه شامل بسته الحاقی Separate Ways و بسته الحاقی اضافی است و در تاریخ 20 بهمن 1402 (9 فوریه 2017) منتشر خواهد شد. . 2024).

بخوانید  رویداد جنگ ستارگان Fortnite Force Powers، mini Battle Pass و پوسته رایگان را اضافه می کند
تحریریه مجله بازی یک گیمر