پوستر انیمیشن Kung Fu Panda 4; اراده پو برای مبارزه


پوستر بین المللی جدیدی از پاندای کونگ فو کار DreamWorks منتشر شده است که جنگجوی اژدها را آماده مقابله با دشمنانش نشان می دهد.

تقریبا یک ماه با انتشار پاندای کونگ فو کار دریم ورکس 4 فاصله داریم و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون متوجه شدیم که پوستر جدیدی منتشر شده است. پوستر پو را با لبخندی بزرگ نشان می دهد که با عصایی از خرد و ردای قرمز آماده مبارزه با دشمنانش است. انیمیشن Kung Fu Panda 4 برای اکران در تاریخ 18 آوریل 1402 (8 مارس 2024) برنامه ریزی شده است.

پوستر انیمیشن بین المللی پاندای کونگ فو کار ۴

در خلاصه داستان کونگ فو پاندای 4 آمده است: «پس از اینکه پو به عنوان رهبر معنوی دره صلح انتخاب شد، او باید یک جنگجوی اژدها جدیدی برای آموزش پیدا کند. در همان زمان، یک جادوگر شیطانی قصد دارد تمام شخصیت های شیطانی را که پو شکست داده است، دوباره احیا کند. » مایک میچلکارگردان انیمیشن Trolls در راس انیمیشن Kung Fu Panda 4 بود و ربکا هانتلی او به عنوان تهیه کننده این پروژه فعالیت می کند.

جک بلک مثل پو، آکوافینا در نقش ژن ویولا دیویس مثل آفتاب پرست، داستین هافمن به عنوان استاد شیفو، جیمز هونگ مثل آقای پینگ، برایان کرانستون مثل لی شان، ایان مک شین مثل تای لانگ، جاناتان کی کوان مثل هان لری تان چن در نقش مادربزرگ گراز و رونی چنگ آنها در نقش ناخدای قایق ماهیگیری از جمله صداپیشه هایی هستند که در کمدی اکشن ماجراجویی Kung Fu Panda 4 بازی می کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  احتمال احیای بازی های Legacy Of Kain و Gex