رویداد جنگ ستارگان Fortnite Force Powers، mini Battle Pass و پوسته رایگان را اضافه می کند


اپیک گیمز و لوکاس‌فیلم در تاریخ ۴ مه امسال با رویداد Find the Force در Fortnite همه کارها را انجام می‌دهند. این بازی فوق العاده سه هفته ای به پیش درآمدها اختصاص دارد و پوسته هایی را برای Anakin Skywalker، Padme Amidala، Darth Maul و شش نیروهای کلون مختلف، که بسیاری از آنها را می توان در یک پاس مینی نبرد که شامل جوایز رایگان و پولی است، باز کرد. همه اینها با مجموعه ای از ویژگی های گیم پلی جدید الهام گرفته از جنگ ستارگان برای بتل رویال، از جمله قدرت های Force و یک تفنگ بلستر جدید و بسیار دقیق تر ارائه می شود.

و اوه بله، شمشیرهای نوری بازگشته اند، به علاوه اوبی وان، آناکین، و دارث ماول اکنون در جزیره پرسه می زنند.

فروشگاه آیتم‌های فورتنایت قبلاً با چهار پوسته جنگ ستارگان جدید به‌روزرسانی شده است: Anakin، Padme، و یک جفت Clone Troopers: the 501st Trooper و 212th Batalion Trooper. فراتر از آن، این به‌روزرسانی پوسته‌هایی را برای Darth Maul و چهار سرباز کلون دیگر نیز اضافه کرد که می‌توانید با تکمیل ماموریت‌های Find the Force به دست آورید.

Darth Maul بالاخره در Fortnite است، اما فقط برای چند هفته.
Darth Maul بالاخره در Fortnite است، اما فقط برای چند هفته.

آلبوم عکس

Force Event Pass را پیدا کنید

رویداد Find the Force همراه با یک آهنگ پاداش مشابه رویداد Dragon Ball Z تابستان گذشته یا رویداد Most Wanted چند ماه پیش است. این شبیه یک پاس نبرد است که در حین پیشروی در مسیر، قفل پاداش‌ها را باز می‌کنید، اما به جای استفاده از XP برای پیشرفت، باید ماموریت‌های رویداد را تکمیل کنید تا شهرت کهکشانی را برای رسیدن به سطح بالا کسب کنید.

بخوانید  هدفون Bose QC45 دربرابر XM5 سونی؛ برنده کدام است؟

بر خلاف آن دو رویداد گذشته، Find the Force دارای یک آهنگ ممتاز است که برای باز کردن آن باید 1000 V-Buck بپردازید. پوسته پایه Clone Trooper جایزه نهایی در مسیر آزاد است. اگر آهنگ پریمیوم را خریداری کنید، فورا پوسته Coruscant Guard را دریافت خواهید کرد و جایزه نهایی نهایی پوسته Darth Maul است. همچنین در طول مسیر از پیست پریمیوم اسکین Wolf Pack Trooper و Ahsoka’s Clone Trooper را به دست خواهید آورد، علاوه بر این چندین لوازم آرایشی دیگر که می توانید از مسیرهای پرمیوم و رایگان به دست آورید.

ماموریت هایی که برای باز کردن قفل این پوسته ها باید انجام دهید به سه گروه اصلی تقسیم می شوند. اولین دسته از ماموریت‌ها اکنون زنده است، دسته دوم در 7 می و دسته سوم در 12 می. اگر حداقل 12 ماموریت از هر یک از این گروه ها را تکمیل کنید، گلایدر Sith Infiltrator را دریافت خواهید کرد. Sith Infiltrator، اگر تعجب می کنید، کشتی ماول است که ما او را در The Phantom Menace دیدیم. همچنین یک موج چهارم از ماموریت‌ها وجود خواهد داشت که به شما کمکی به کسب این گلایدر نمی‌کند، اما خواهد بود به شما کمک می کند آهنگ های پاداش را کامل کنید.

شرحی ارائه نشده است

آلبوم عکس

برخلاف یک Season Battle Pass معمولی، هیچ چیز در اینجا نباید منحصر به رویداد در نظر گرفته شود. در چاپ دقیق، Epic به طور خاص این حق را برای خود محفوظ می دارد که بعداً جوایز رویداد را در فروشگاه آیتم بفروشد.

سلاح های جدید

علاوه بر همه این‌ها، بتل رویال فورتنایت از مکانیک‌های گیم‌پلی جنگ ستارگان کاملاً جدید، از جمله قدرت‌های فورس و تفنگ جدید و برد بلندتر DC-15 استفاده می‌کند که شما را بسیار دقیق‌تر از یک طوفان‌باز می‌سازد.

بخوانید  نقد فیلم Black Adam دواین جانسون در نقش یک ضدقهرمان

برای یادگیری راه های نیرو، به آموزش نیاز دارید، و برای آموزش، باید یکی از اوبی وان، آناکین یا دارث ماول را پیدا کنید. آموزش آنها را بپذیرید و یک شمشیر نوری دریافت خواهید کرد که با رنگ تیغه معلم شما و توانایی‌های نیرویی مطابقت دارد که می‌توانید هر زمان که آن شمشیر نوری را برای بقیه مسابقه دارید از آن استفاده کنید – یا تا زمانی که شمشیر نوری را رها کنید یا بمیرید.

قدرت شما به معلم شما بستگی دارد. Obi-Wan به شما Force Push را آموزش می دهد و Anakin به شما Force Pull را آموزش می دهد – این ها را می توان در هر دو مورد استفاده کرد. و بازیکنان در همین حال، دارث ماول، پرتاب نیرو را به شما آموزش می دهد. اما این یکی فقط برای آیتم ها است – شما نمی توانید بازیکنان دیگر را مجبور به پرتاب آن کنید.

این راپ را از طریق Discord یا درون بازی برنده شوید.
این راپ را از طریق Discord یا درون بازی برنده شوید.

زیاد بوده است، اما یک چیز دیگر باقی مانده است: یک جستجوی جدید Discord که شما را با پراید بسته بندی کوروسکانت علاوه بر این. دو راه برای تکمیل این جستجو وجود دارد: پخش فورتنایت به مدت 15 دقیقه برای یکی از دوستان Discord یا تکمیل یک هدف درون بازی که در کانال متنی Find the Force در Fortnite Discord رسمی ارائه شده است.

رویداد Find the Force تا 23 می ادامه دارد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  بازی جدید Kirby هفته بعد برای نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد
تحریریه مجله بازی یک گیمر