اکنون می توانید به طور رسمی از Excel در Eve Online استفاده کنید

اکنون می توانید صفحات گسترده اکسل خود را از طریق یک افزونه رسمی در MMO علمی تخیلی Eve Online ادغام کنید. مشتری صفحه‌گسترده قبلاً توسط بخش‌هایی از پایگاه کاربران بازی استفاده می‌شد. این افزونه آن را آسان‌تر از همیشه می‌کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

از طريق یوروگیمر، توسعه دهنده CCP Games این ادغام را در می 2022 اعلام کرد و آن را در ژانویه 2023 به صورت بتای بسته و در ماه می برای مشترکین Omega راه اندازی کرد. این افزونه اکنون برای همه رایگان است. این اولین افزونه بومی اکسل برای یک بازی ویدیویی است.

ادغام اکسل نیازی به دانش برنامه نویسی قبلی ندارد. این افزونه به شما امکان می دهد چندین کاراکتر از حساب های مختلف اضافه کنید. می توانید توزیع امتیاز مهارت، امور مالی و نمای کلی دارایی خود را در هر شخصیت وارد شده تجزیه و تحلیل کنید. همچنین می تواند به شما در محاسبه سود و بررسی بازارهای فعلی کمک کند. همه بازیکنان به اطلاعات یکسانی دسترسی خواهند داشت، بنابراین هیچ کاربری مزیت ناعادلانه ای به دست نخواهد آورد.

برای جزئیات بیشتر در مورد افزونه اکسل و نحوه عملکرد آن، نگاه کنید وب سایت رسمی حوا آنلاین.

در دیگر اخبار حوا آنلاین، این بازی در سال جاری دو بسط بزرگ دریافت می کند. اولین، Viridian، به تازگی منتشر شده است. ماموریت های PvE به نام Homefront Operations، Lancer dreadnoughts، انواع به روز رسانی های بصری و غیره را اضافه می کند. برنامه توسعه دوم قرار است در سه ماهه چهارم 2023 منتشر شود. رویدادهای هالووین و تعطیلات نیز قرار است در پایان سال منتشر شوند.

بخوانید  Metro: Last Light این هفته به صورت رایگان در دسترس خواهد بود
تحریریه مجله بازی یک گیمر