بازیگر آرگو به فصل چهارم سریال Only Murders in the Building پیوست

بازیگران سریال Only Murders in the Building Season 4 با اضافه شدن ریچارد کیند، دافنه روبین، کاترین کوهن و جینز افزایش یافته است.

از جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون با خبر شدیم ریچارد کیندبازیگر آرگو در فصل چهارم سریال Hulu Only Murders in the Building ایفای نقش می کند. همانطور که توسط Deadline Media گزارش شده است. روبن وگا به خاک سپرده شد (بازیگر سریال اسمش)، کاترین کوهن (دولورس روچ بازیگر سریال ترسناک) و شلوار جین (بازیگر سریال پاچینکو) نیز برای ایفای نقش های ناشناخته دیگر به این نمایش پیوست.

استیو مارتین نقش چارلز هیدن ساویج. مارتین شورت نقش اولیور پاتنام. سلنا گومز نقش میبل مورا. ناتان لین نوبت تدی است امی رایان نقش جین آرون دومینگز آنها در فیلم Only Murders In the Building نقش اسکار تورس را بازی می کنند. Hulu در روز پایانی فصل سوم، Building Only Murders را برای یک فصل دیگر تمدید کرد، اما هنوز مشخص نیست چه زمانی می‌توانیم انتظار داشته باشیم که فصل چهارم این کمدی محبوب را ببینیم.

فیلم Murders Only on the Block داستان سه غریبه مجذوب جنایات واقعی را روایت می کند که به طور ناگهانی درگیر یک پرونده مرموز می شوند و باید برای حل آن اقدام کنند. استیو مارتین جان هافمنمارتین شورت، سلنا گومز، جیمی بابیت، دن فوگلمن و جس روزنتال آنها به عنوان تهیه کنندگان اجرایی پروژه خدمت می کنند. استیو مارتین یکی از خالقان و نویسندگان سریال به همراه جان هافمن در راس این نمایش کمدی قرار دارند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Palworld Guides Hub – GameSpot