بازی Slay The Spire 2 با یک تریلر جذاب معرفی شده است

استودیو Mega Crit Games تریلر جدیدی از بازی Slay The Spire 2 منتشر کرد.

و در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Mega Crit Games از بازی Slay The Spire 2 رونمایی کرده است. در نمایشگاه Triple-I Initiative، Mega Crit با تریلر جدیدی اعلام کرد که طرفداران باید منتظر ادامه بازی محبوب Slay The Spire باشند. در دسترسی زودهنگام برای رایانه شخصی در سال 2025.

اگرچه انتشار بازی Slay The Spire 2 برای کنسول ها هنوز تایید نشده است، اما بعید نیست که دنباله همان رویکرد اول را دنبال کند و پس از PC به پلتفرم های دیگر راه پیدا کند. با توجه به اینکه این بازی در سال 2025 به دست کاربران رایانه های شخصی می رسد، نمی دانیم که کاربران کنسول چقدر باید برای تجربه این نسخه صبر کنند.

Slay the Spire در نوامبر 2017 به صورت Early Access برای رایانه های شخصی منتشر شد و نسخه کامل آن در ژانویه 2019 عرضه شد. نسخه های پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و ایکس باکس وان این بازی در پایان همان سال منتشر شد. در حالی که کاربران آیفون در سال 2020 و کاربران اندروید در سال 2021 می توانند این بازی را امتحان کنند.

دانلود ویدیو از ابرات

Slay the Spire ترکیبی از بازی‌های ورق عرشه‌سازی و بازی‌های نقش‌آفرینی سرکش است که نه تنها مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، بلکه از نظر تجاری نیز موفق بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  CD Projekt Red شایعات خرید سونی را رد می کند