تاریخ انتشار Five Nights at Freddy's 2 اعلام شد

کمپانی یونیورسال تاریخ اکران فیلم Five Nights at Freddy's 2 را در جریان رویداد Cinemacon خود اعلام کرد.

موفقیت عظیم پنج شب در فردی در باکس آفیس باعث شد که یونیورسال پیکچرز و بلومهاوس به دنباله آن چراغ سبز نشان دهند. اکنون، در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که تاریخ اکران فیلم Five Nights at Freddy's 2 تعیین شده است. جیم اوررئیس پخش داخلی یونیورسال در جریان رویداد CinemaCon تأیید کرد که دنباله آن برای اکران پاییز 2024 در دست تولید است.

اگرچه پنج شب در فردی از روز اول در شبکه طاووس به مخاطبان معرفی شد، اما با بودجه 25 میلیون دلاری توانست نزدیک به 300 میلیون دلار در باکس آفیس به دست آورد. این فیلم ماجراهای یک نگهبان امنیتی مشکل دار را دنبال می کند که در رستوران خانوادگی Freddy Fazbear's Pizza شروع به کار می کند. در اولین شب کار در این مکان، این نگهبان متوجه می شود که به این راحتی نمی توان از شیفت شب جان سالم به در برد.

اما موضوعکارگردان باد در راس پنج شب در فردی و همکاری بود گروه کیدبک و اسکات کاتنخالق سری بازی فیلمنامه را نوشته است. جاش هاچرسون، متیو لیلارد، پایپر روبیو، الیزابت لایل، مری استوارت مسترسون، لوکاس گرانت، کت کانر استرلینگ و جسیکا بلک مور در این فیلم بازی کردند. جیسون سرزنش می کند اسکات کاتن تهیه کننده این فیلم ترسناک بوده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  قیمت کارت گرافیک RTX 4080 برای اولین بار به 999 دلار کاهش یافت