بازی James Bond Taskmaster معرفی شد

IO Interactive یک توسعه دهنده با تجربه The Division را برای توسعه پروژه 007 خود استخدام کرده است.

شرکت IO Interactive مدتی است که از توسعه سری Hitman دور بوده و در حال کار بر روی یک بازی جدید جیمز باند با کد Project 007 است. تاکنون تیم سازنده جزئیات زیادی از این پروژه ارائه نکرده و تنها اخبار مربوط به اعضای تیم و اهداف آنها در حال پخش است. حال استودیوی IO Interactive در آخرین بیانیه خود این موضوع را تایید کرده است رودریگو سانتورو او را به عنوان مدیر ماموریت پروژه 007 منصوب می کند.

در گذشته، سانتورو به مدت 10 سال در استودیوی Massive Entertainment برای توسعه بازی‌های The Division کار کرد و کار خود را به عنوان طراح ارشد صحنه آغاز کرد و در پایان کار خود مسئولیت کارگردانی دنیای سریال را بر عهده گرفت. زمانی که در Massive Entertainment مشغول به کار بود، در Ubisoft's The Division، The Division 2 و Avatar: Frontiers of Pandora مشارکت داشت. قبل از آن، سانتورو به مدت 6 سال در ساخت بازی در Crytek کار کرد.

رودریگو سانتورو درباره پیوستن به پروژه بازی جیمز باند گفت: «من بسیار هیجان زده هستم که به iO Interactive ملحق می شوم و شجاعت آنها برای نوآوری و ایجاد تجربیات فراموش نشدنی جدید را تحسین می کنم. این موضوع زمانی اهمیت زیادی پیدا می کند که اکثر شرکت ها بر روی ساخت دنباله ای برای بازی تمرکز می کنند. پروژه 007 از روزی که اعلام شد توجه من را به خود جلب کرده است و احساس می کنم فرصت همکاری با تیم سازنده بازی یک فرصت عالی است.

بخوانید  شایعه: برگزاری رویداد پلی استیشن شوکیس 2022 در ماه آینده

در حالی که بیشتر شرکت ها برای تولید دنباله ها تلاش می کنند، IO Interactive شجاعت مثال زدنی برای نوآوری داشت.

من تعداد زیادی از این بازی را دیدم و واقعاً چیزهای منحصر به فردی در مورد آن وجود دارد. مهمتر از همه، در هر مکالمه ای که داشتیم، اعضای تیم توسعه جیمز باند اشتیاق خود را برای ارائه یک تجربه منحصر به فرد و فراموش نشدنی نشان دادند. اکنون من مشتاقانه منتظر شروع کار با تیم برای ارائه بهترین بازی جیمز باند هستم.»

آثار هنری از سری جیمز باند 007

در بعدی فردریک ویلومسنمدیر تولید Project 007 در IO Interactive خاطرنشان کرد: “از سال گذشته که مصاحبه را شروع کردیم، واضح بود که رودریگو از بین مردم متمایز بود. و وقتی در مورد او با یکی از همکاران سابقش صحبت کردیم، چیزی جز تعریف و تمجید نشنیدیم. همانطور که Rodrigo Project 007 را نشان دادیم او هیجان زده بود و شروع به اشتراک گذاری ایده ها و پرسیدن سوالات زیادی کرد.

ما از تفکر انتقادی و اشتیاق او استقبال کرده‌ایم و اکنون مشتاقانه منتظر تأثیر حضور او به عنوان مدیر ماموریت بازی هستیم. او وظیفه داشت بین داستان، طراحی هنری و گیم پلی تعادل ایجاد کند تا باورنکردنی ترین ماموریت های تاریخ جیمز باند را انجام دهد.

تاکنون جزئیات کمی در مورد پروژه 007 IO Interactive Studio منتشر شده است. جزئیات آگهی‌های شغلی اخیر نشان می‌دهد که تجربه جیمز باند آینده احتمالاً شامل داستان‌گویی در محیط‌های sandbox شبیه به سری Hitman خواهد بود و گیم‌پلی ترکیبی از زوایای دوربین اول شخص و سوم شخص را ارائه می‌دهد. Studio IO Interactive تایید کرده است که این بازی دارای داستانی اصلی و شامل یک شخصیت جدید جیمز باند خواهد بود.

بخوانید  تلاش سونی هوندا برای قرار دادن پلی استیشن 5 در خودروی الکتریکی خود

تحریریه مجله بازی یک گیمر