تلاش سونی هوندا برای قرار دادن پلی استیشن 5 در خودروی الکتریکی خود

کاوانیشی افزود: برای استفاده از فضای موجود در وسیله نقلیه خود، باید آن را به فضایی تبدیل کنید که نیازی به رانندگی نداشته باشید. راه حل این مشکل رانندگی خودکار (اتوماتیک) است.”

طی یک مصاحبه مشخص شد که شرکت حمل و نقل سونی هوندا تصمیم به تولید یک ماشین الکتریکی با تمرکز بر شاخه های سرگرمی مانند موسیقی، فیلم و پلی استیشن 5 گرفته است.

کاوانیشی، که پیش از این ریاست بخش رباتیک هوش مصنوعی سونی را بر عهده داشت، گفت که قرار دادن پلی استیشن 5 بر روی این وسایل نقلیه “از نظر فناوری امکان پذیر است”. در انتظار یاسوهیده میزونورئیس سرمایه گذاری مشترک دو شرکت اعلام کرده است که فرآیند تولید ابتدا با تمرکز بر محتوا ایجاد شده است و انتظار می رود اولین خودروی آنها ظرف یک سال آینده تولید شود. در سال 2025 وارد بازار ایالات متحده شوید.

سونی محتوا، خدمات و فناوری سرگرمی را ارائه می‌کند که مردم به آن علاقه دارند. ما این دارایی‌ها را با این شرکت تطبیق می‌دهیم. [ساخت ماشین برقی] ما هستیم و این قدرت ما در مقابل تسلا است.”

به تازگی شرکت سونی هوندا در مصاحبه ای با فایننشال تایمز اعلام کرده است که قصد دارد یک خودروی الکتریکی با تمرکز بر انواع سرگرمی ها مانند موسیقی، فیلم و پلی استیشن 5 تولید کند. ایزومی کاوانیشیرئیس بخش تجارت حمل و نقل سونی گفت: این شرکت قصد دارد از بخش سرگرمی سونی برای رقابت با رقبایی مانند تسلا در بازار خودروهای الکتریکی استفاده کند.

بخوانید  Dragon's Dogma 2 Review - Pawn Stars