بازیگران بیشتر به Mortal Kombat 2 بازیگر Shao Kan Identification بپیوندند

پیش بینی می شود در این فیلم شاهد بازگشت جسیکا مک نامی و جاش لاوسون به همراه بخشی دیگر از بازیگران قسمت اول مورتال کمبت باشیم. سایمون مک کویدکارگردان Mortal Kombat برای هدایت دنباله فیلم اکشن بازخواهد گشت. جرمی اسلیتر نویسنده سریال های Moon Knight و سریال The Umbrella Academy وظیفه نگارش فیلمنامه Mortal Kombat 2 را بر عهده دارد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، فورد نقش شیطانی و منفی شائو کان که امپراطور Outworld است، چیام در نقش جرود پادشاه پادشاهی ادنیا، نگوین در نقش ملکه سیندل و هریمن بازی خواهند کرد. در Mortal Kombat 2 نقش Quan Chi را بازی خواهد کرد. جالب اینکه هریمن در Mortal Kombat صداپیشگی کابال را بر عهده داشته است. کارل اربن در نقش جانی کیج، تاتی گابریل در نقش جید و آدلین رودولف در نقش کیتانا دیگر بازیگران جدیدی هستند که قرار است در Mortal Kombat 2 ظاهر شوند.

فیلم Mortal Kombat در سال 2021 در سینماها و در HBO Max اکران شد و نقدهای متوسط ​​تا ضعیف را از منتقدان و تماشاگران دریافت کرد. Mortal Kombat بیش از 83.7 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخته است که شامل 3.42 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 41.4 میلیون دلار در سایر کشورها است. البته فیلم Mortal Kombat نیز با استقبال خوب کاربران HBO Max مواجه شد.

برادران وارنر و New Line Cinema بازیگران بیشتری را برای حضور در Mortal Kombat 2 که بازیگر شائو کان در آن بازی می‌کند، استخدام کرده‌اند.

مارتین فورد، دزموند چیام، آنا تو نگوین و دیمون هریمن

نیو لاین سینما در حال آماده سازی دنباله ای برای مورتال کمبت است. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیونبازیگران بیشتری به این فیلم اکشن اضافه شده اند. مارتین فورد با سابقه بازیگری در فیلم F9: The Fast Saga، دزموند چیام با سابقه بازیگری در سریال The Falcon and the Winter Soldier، آنا تو نگوین با سابقه بازیگری در فیلم Get Free و دیمون هریمن با سابقه بازیگری در روزی روزگاری در هالیوود و سری Mindhunter چهار بازیگر جدید هستند که به جمع بازیگران Mortal Kombat 2 اضافه شده اند.

بخوانید  ژور امروز کجاست؟ (10 تا 14 فوریه) - راهنمای مکان های عجیب و غریب و Xur Destiny 2
تحریریه مجله بازی یک گیمر