اکنون می توانید چت صوتی Discord را مستقیماً از Xbox خود باز کنید

در اخبار مرتبط، لغو نویز تماس صوتی باید در Discord به طور کلی بهبود یابد، از جمله هنگام ورود به سیستم Xbox. Discord با Krisp، یک برنامه حذف نویز، برای کاهش نویز بیرون در هنگام تماس کار می کند. می‌توانید حذف نویز را در Xbox در بخش گزینه‌های رابط تماس Discord غیرفعال کنید.

با انجام کارهای زیر می توانید چت صوتی Discord را از کنسول خود فعال کنید:

  1. حساب‌های Discord و Xbox خود را پیوند دهید (اگر قبلاً آن را پیوند داده‌اید، ممکن است لازم باشد دوباره آن را پیوند دهید).
  2. در داشبورد ایکس باکس، راهنمای Xbox را باز کنید.
  3. به سمت پایین به دکمه مهمانی ها و چت ها بروید و دکمه ای را با آرم Discord که می گوید “پیوستن به یک کانال صوتی” را انتخاب کنید.
  4. از آنجا، در لیست سرورها و کانال های صوتی حرکت کنید. یکی را برای شرکت در کنسول انتخاب کنید.

ادغام Discord برای Xbox Insiders در ماه جولای و برای همه کاربران کنسول در ماه سپتامبر راه اندازی شد، اما قبلاً باید تماس را از Discord از طریق برنامه تلفن همراه Xbox به کنسول خود منتقل می کردید. اکنون می توانید چت را مستقیماً از خود کنسول فعال کنید.

از امروز، هر دارنده کنسول Xbox Series X|S و Xbox One می‌تواند بدون استفاده از برنامه تلفن همراه، مستقیماً از کنسول به تماس صوتی Discord بپیوندد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  فیلمبرداری فصل 6 Cobra Kai آغاز شد، نتفلیکس ویدیوی پشت صحنه را به اشتراک گذاشت

هر دکمه کانال صوتی پیش نمایشی از کاربران را در چت نشان می دهد، درست مانند برنامه Discord.

تحریریه مجله بازی یک گیمر