اولین واکنش‌های فلش بسیار هیجان‌انگیز است: “مشاهده کنید و هیپ را شکست دهید”

#فلش فوق العاده است می دانم که ازرا میلر اشتباهات زیادی مرتکب شد اما آنها در این فیلم بسیار خوب هستند. من عاشق کیتون، اکشن، طنز و احساسات بودم. اندی موشیتی چیز خاصی طراحی کرده است. شست بالا.
WB صحنه های بعد از تیتراژ را نشان نداد. pic.twitter.com/J8KsdrKVwz

– استیون واینتراب (@colliderfrosty) 26 آوریل 2023

برای فیلم مستقل The Flash راه طولانی تا اکران بزرگ طی شده است. اما در حالی که هنوز باید یک ماه صبر کنیم تا آن را تأیید کنیم، شرکت کنندگان CinemaCon با یکی از اولین نمایش های فیلم در سه شنبه شب پذیرایی کردند. خوب، وجود داشت فوق العاده پاسخ های مثبت

#فلش بسیار عالی است، و اکنون برای من منطقی است که چرا DC این یکی را حذف نکرد. مایکل کیتون… بوسه سرآشپز است. متوجه نشده بودم که هنوز چقدر در زندگی ام به بتمن کیتون نیاز دارم. چند لحظه واقعاً تکان دهنده اینجا. Sasha Calle عالی است – من می خواهم بیشتر ببینم! pic.twitter.com/2DYhSKMfyI

– جنا بوش (@JennaBusch) 26 آوریل 2023

اریک گلدمن، سردبیر Fandom نیز خوشحال بود که از اکران خارج شد و به ویژه اصالت آن را ستود. گلدمن گفت که فلش در واقع لحظات بزرگی داشت که قبلاً «در میلیون‌ها فیلم ابرقهرمانی دیگر ندیده بود».

در همین حال، اریک دیویس از فاندانگو و راتن تومیتوز، فلش را “یک چیز بی‌زمان” خطاب کرد که او را “در پایان به گریه انداخت.” و اومبرتو گونزالس از قهرمان هالیوود گفت این فیلم “بزرگترین فیلم دی سی در 30 سال گذشته” است که توسط کریستوفر نولان کارگردانی نشده است و گفت که “بسیار مبتکرانه” است.