اولین تصویر رسمی برای Tron 3 شخصیت جرد لتو را نشان می دهد

جرد لتو، بازیگر نقش آرس، اولین تصویر رسمی از ترون 3 را منتشر کرده است که او را در لباس ترون نشان می دهد.

سطوح فیلمبرداری و تولید Tron 3 به طور رسمی از آذرماه امسال و طبق جدیدترین ها هم اکنون آغاز شده است اخبار سینما و تلویزیوناولین تصویر رسمی برای Tron 3 منتشر شد. دیزنی امشب اولین تصویر رسمی از Tron: Ares را منتشر کرد که جارد لتو را در نقش آرس با لباس قرمز درخشان در تاریکی نشان می دهد. داستان Tron 3 قرار است بر روی Ares با بازی Jared Leto تمرکز کند، یک برنامه کامپیوتری که ماجراجویی آن را از دنیای دیجیتال تا دنیای انسان دنبال خواهیم کرد. در زیر می توانید این تصویر را مشاهده کنید:

جرد لتو در نقش آرس در ترون: آرس

جرد لتو در نقش آرس، ایوان پیترز در نقش شخصیت منفی و منفی، گرتا لی، کامرون ماناهان، سارا دژاردینز و جودی ترنر اسمیت از جمله بازیگرانی هستند که در ترون 3 حضور خواهند داشت و به ایفای نقش خواهند پرداخت. جف بریجز در نقش کوین فلین، گرت هدلاند در نقش سم فلین و اولیویا وایلد در نقش کورا نیز شایعاتی مبنی بر بازگشت به بازی Tron: Ares وجود دارد، اما این شایعات هنوز تایید یا تکذیب نشده است.

یواخیم رانینگ، کارگردان فیلم‌های Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales و Maleficent: Mistress of Evil نیز کارگردانی Tron 3 را بر عهده دارد. جسی ویجتو و جک تورن آنها مسئول نوشتن فیلمنامه ترون 3 بودند. اولین فیلم ترون در سال 1982 اکران شد و پس از آن Tron: Legacy در سال 2010 اکران شد. این فیلم بیش از 400 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخت.

بخوانید  یکی از شکایت ها علیه سازندگان Cyberpunk 2077 رد شد

Tron: Ares قرار است در تاریخ نامشخصی در سال 2025 اکران شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر