یکی از شکایت ها علیه سازندگان Cyberpunk 2077 رد شد

استودیو سی دی پروژه قرمز با پرداخت 1.85 میلیون دلار به گروهی از سرمایه گذاران یکی از دعاوی Cyberpunk 2077 را حل و فصل کرد.

استودیو CD Project Red باید گروهی از سرمایه گذاران باشد که در سال 2021 شکایتی علیه این شرکت تنظیم کرد و از آنها خواست 1.85 میلیون دلار برای رفع اتهامات بپردازند. این شکایت که در دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه مرکزی کالیفرنیا تنظیم شده است، ادعا می کند که CDPR سرمایه گذاران را در مورد Cyberpunk 2077 دو سال پیش گمراه کرده است.

به طور خاص، آنها شکایت داشتند که این بازی در زمان عرضه روی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عملاً غیرقابل بازی بود و استودیو آن را برای آنها فاش نکرد. پیش از این، CD Projekt با شکایت مشابهی از سوی گروه حقوقی روزن مواجه شده بود. حالا استودیو لهستانی با پرداخت 1.85 میلیون دلار با گروه سرمایه گذاران به توافق رسیده است. با این حال، آن شرکت ملزم به پذیرش هیچ یک از اتهامات نخواهد بود.

بازی Cyberpunk 2077 که در سال 2020 منتشر شد، راه اندازی عجیبی داشت و بازی پر از اشکالات، اشکالات و مشکلات عملکرد بود. اما خوشبختانه این اثر در حال حاضر وضعیت بهتری دارد و توانست دوباره دل هواداران را به دست آورد. علاوه بر این، با انتشار پچ 1.6 و انتشار انیمه Edgerunners، محبوبیت Cyberpunk 2077 به میزان قابل توجهی افزایش یافته و فروش بازی افزایش یافته است. در نوامبر سال گذشته، CDPR به لطف موفقیت تجاری Cyberpunk 2077، سه ماهه سوم مالی جاری را به عنوان بهترین سه ماهه سوم مالی در تاریخ شرکت اعلام کرد.

بخوانید  نمای کلی بازی Overwatch 2 Invasion Reveal