کتاب های Final Fantasy 7 و بلو-ری از تخفیف های عالی در آمازون بهره مند می شوند

برای جشن راه‌اندازی امروز Final Fantasy 7 Rebirth در PS5، چند معامله در مورد کتاب‌ها و فیلم‌هایی جمع‌آوری کرده‌ایم که جهان فاینال فانتزی 7 را بیشتر بررسی می‌کنند. برای مثال، Final Fantasy 7: Traces of Two Pass داستان‌های Tifa و Aerith را روایت می‌کند. قبل از رویدادهای Final Fantasy 7. شما می توانید نسخه گالینگور را فقط با 16.79 دلار (25 دلار) دریافت کنید. همچنین می‌توانید Final Fantasy 7: The Road to Smiles را با قیمت 11.88 دلار (14 دلار) انتخاب کنید که بین پایان Final Fantasy VII و فیلم Advent Children اتفاق می‌افتد.

وقتی صحبت از Advent Children شد، می‌توانید نسخه 4K بازی Final Fantasy V7: Advent Children Complete را با قیمت 20 دلار (31 دلار) خریداری کنید. نسخه کامل فیلم صحنه های جدیدی را اضافه می کند که در نسخه اصلی گنجانده نشده است.

Final Fantasy VII: Advent Children بلو-ری 4k را کامل می کند
Final Fantasy VII: Advent Children بلو-ری 4k را کامل می کند

در حالی که این کتاب‌ها و فیلم‌ها اطلاعات بیشتری درباره Final Fantasy 7 ارائه می‌دهند، شما همچنین می‌توانید درباره توسعه Final Fantasy 7 اصلی در PS1 با 500 Years Later: An Oral History of Final Fantasy 7 اطلاعات بیشتری کسب کنید که در آمازون با قیمت 33 دلار در دسترس است. (40 دلار بود). این کتاب خاص در ابتدا توسط Polygon منتشر شد، اما اکنون به صورت کتاب در دسترس است. همچنین تخفیف‌هایی برای کتاب‌های هنری وجود دارد که به تاریخچه توسعه و دنیای Final Fantasy 7 Remake می‌پردازند. می‌توانید نسخه‌های نسخه‌های سخت Final Fantasy 7 Remake: Material Ultimania را با قیمت 25.31 دلار (40 دلار) و Final Fantasy 7 Remake: World Preview را با قیمت 17 دلار (معمولاً 25 دلار) خریداری کنید.

بخوانید  ایسوس کارت گرافیک RTX 4090 BTF را بدون نیاز به کابل برق معرفی کرد

اگر این معاملات کتاب و بلوری تمایل شما را برای کالاهای بیشتری از Final Fantasy 7 برآورده نکرده است، می‌توانید قیمت آینده FF7 Rebirth Cloud Strife Static Arts را با قیمت 50 دلار در آمازون پیش‌سفارش دهید.


معاملات بیشتر کتاب هنری Final Fantasy در آمازون

Final Fantasy XV Official Works, Final Fantasy Ultimania Archive Vol.  2 و هنر فاینال فانتزی شانزدهم
Final Fantasy XV Official Works, Final Fantasy Ultimania Archive Vol. 2 و هنر فاینال فانتزی شانزدهم

در حالی که طرفداران به طور طبیعی Final Fantasy 7 را در ذهن دارند، تخفیف هایی نیز برای سایر کتاب های هنری Final Fantasy، از جمله سری Final Fantasy Ultimania Archive وجود دارد. این سه کتاب هنری با جلد سخت شامل هنر مفهومی، مصاحبه‌های توسعه‌دهنده و عناصر طراحی از چهارده بازی شماره‌دار اول این سری است. جلد اول Final Fantasy 1 تا 6 را پوشش می دهد، جلد دوم شامل سه گانه PS1 از 7، 8 و 9 است و جلد سوم شامل 10، 11، 12، 13 و 14 است. کتاب های آرشیو Final Fantasy Ultimania منتشر شده است. قبل از عرضه Final Fantasy Ultimania. فاینال فانتزی 15 و 16، بنابراین در سه جلد اول گنجانده نشده است. خوشبختانه، کتاب های هنری رسمی برای هر دو بازی نیز در آمازون به فروش می رسد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر