بارت جان اریک بنتلی از FF7 Rebirth درباره اهمیت ماه تاریخ سیاهان صحبت می کند

Final Fantasy 7 Rebirth اکنون منتشر شده است و با پایان یافتن ماه تاریخ سیاه امروز، جان اریک بنتلی صداپیشه برت والاس در مورد شخصیت FF7 خود، ماه تاریخ سیاه، و امیدهایی که برای صنعت بازی های ویدیویی دارد صحبت کرد.

در مصاحبه‌ای که توسط Square Enix منتشر شد، بنتلی قهرمانان سیاه‌پوست زندگی واقعی را که الهام‌بخش او هستند، مانند والدینش و سایر اعضای خانواده‌اش که معلم بودند و در جنبش حقوق مدنی مشارکت داشتند، برجسته کرد. ویولا دیویس، دنزل واشنگتن، مارتین لوتر کینگ جونیور، ساموئل ال جکسون و مالکوم ایکس از جمله نام هایی بودند که او از آنها به عنوان شخصی برای خود مهم یاد کرد.

در حال پخش: داستان بازی Final Fantasy 7

بنتلی در مورد اینکه چقدر شگفت‌انگیز و دلچسب بود دیدن یک شخصیت سیاه‌پوست در یک بازی RPG با بارت والاس از قسمت اصلی بازی Final Fantasy 7، والاس یک شخصیت سیاه‌پوست نیست که (به طور ناگهانی) می‌میرد. می‌خواستم مطمئن شوم که وقتی بارت را به تصویر می‌کشیدم، او یک کاریکاتور نباشد. من فقط نمی خواستم این اتفاق به خاطر فرهنگ من، جامعه من، من به عنوان یک سیاه پوست، خانواده ام … هر چه که بود، رخ دهد. بنابراین من بسیار مراقب بودم که مردم سطوح و لایه های مختلف بارت را به عنوان یک مرد ببینند. بنتلی گفت. بنابراین من فقط می‌خواستم مطمئن شوم که لایه‌هایی وجود دارد که به مخاطب اجازه می‌دهد ببیند که او یک سیاه‌پوست عصبانی نیست که مانند چهره‌های چند ضلعی، وقتی در موقعیت قرار می‌گیرد، می‌لرزد. عصبانیت، می‌دانی؟

بنتلی تاکید کرد که به دقت در مورد به تصویر کشیدن لایه های ظریف و همچنین رابطه بارت با شخصیت های دیگر مانند مارلین و تیمش و حتی عمق بیشتر با Cloud، Tifa و Aerith فکر کرده است.

وقتی از او پرسیده شد که بنتلی ماه تاریخ سیاه‌پوستان را چگونه جشن می‌گیرد، او با خواندن کتاب‌های قدیمی‌تر، تماشای فیلم‌هایی با کارمندان حقوق مدنی سیاه‌پوست و استفاده از اینترنت برای یافتن اطلاعاتی که قبلاً به راحتی در دسترس نبود، پاسخ داد. او امیدوار است در کنار جامعه انیمه و صنعت به طور کلی شاهد مشارکت و حضور آمریکایی های آفریقایی تبار بیشتری در بازی های مستقل باشد.

بخوانید  دیزی ریدلی در نقش جنگ ستارگان تا ظهور اسکای واکر ناراحت بود

وقتی صحبت از مشاوره برای دیگر متخصصان یا دانشجویان سیاه پوست می شود که می خواهند وارد صنعت بازی شوند، بنتلی گفت که باید مطالعه کنید، در کلاس ها شرکت کنید، با حرفه ای های دیگر درگیر شوید، نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید و ژانرهایی را که دوست دارید دنبال کنید در نظر بگیرید. عاقلانه و آماده پیش بروید، زیرا اگر کار را انجام دهید، می توانید آن را انجام دهید! او گفت.

فراموش نکنید که بررسی Final Fantasy 7 Rebirth ما را بررسی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر