دیزی ریدلی در نقش جنگ ستارگان تا ظهور اسکای واکر ناراحت بود

دیزی ریدلی در سه گانه اخیر جنگ ستارگان ایفای نقش کرد و نقش ری او را به اوج جدیدی از ستاره شدن رساند، اما مدتی طول کشید تا در این نقش احساس راحتی کند.

در واقع، ورایتی گزارش داد که او در SXSW گفت که تا آخرین فیلم، یعنی ظهور اسکای واکر در سال 2019، می‌توانست به خودش بگوید، “خوب، من خوبم. من لیاقت این را دارم که اینجا باشم.”

ریدلی همچنین به کاهش سرعت پیشنهادات شغلی پس از ظهور اسکای واکر فکر کرد. “پیشنهادات زیادی وجود نداشته است. اینطور نیست که وجود نداشته باشد… یادم می آید که (جنگ ستارگان) را تمام کردم و فکر کردم: “اوه، این آرام و وهم انگیز است.” بخشی از دلیل کاهش سرعت معاملات به دلیل همه گیری بود، زمانی که پروژه های هالیوود کند شدند. زمان بسیار عجیبی بود که آرام بنشینم و صادقانه لحظه غمگین زندگی ام را تجربه کنم.»

در نهایت، ریدلی پیشنهادهای شغلی بیشتری دریافت کرد و این به یک زمان “واقعا شلوغ و شگفت انگیز” برای بازیگر تبدیل شد. او گفت که انجام “کارهای مختلف برای افراد مختلف” احساس خوبی است.

در واقع، پس از ظهور اسکای واکر، ریدلی در بازی‌های ویدیویی «طلوع هنر» و «12 دقیقه» و بعدها در فیلم‌های «گاهی به مرگ فکر می‌کنم» و «دختر پادشاه مرداب» ظاهر شد.

ریدلی برای بازی در نقش ری در یک فیلم جدید جنگ ستارگان از برنده جایزه اسکار شرمی عبید-چینوی بازمی گردد و این اولین فیلم جنگ ستارگان به کارگردانی یک زن خواهد بود. او اخیراً گفت: «فکر می‌کنم وقت آن رسیده است که یک زن برای شکل‌دهی تاریخ در کهکشانی بسیار دور پیش بیاید.»

بخوانید  Soul Hackers 2 برای Prime Day 2023 بسیار ارزان است

اما این فیلم به این زودی اکران نخواهد شد. فیلم بعدی جنگ ستارگان The Mandalorian & Grogu است که در سال 2026 اکران خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر