بازیکنان Dragon's Dogma 2 شخصیت های باورنکردنی و کابوس وار خلق می کنند

قبل از انتشار بازی در اواخر این ماه، Capcom ابزار ایجاد شخصیت برای Dragon's Dogma 2 را راه اندازی کرد و طرفداران به خوبی از آن استفاده می کنند.

افراد متعهد و خلاق از ویرایشگر برای خلق انواع شخصیت های شناخته شده با جزئیات خیره کننده استفاده می کنند، از جمله کریتوس از God of War، Gandalf از ارباب حلقه ها، نسخه کابوس وار Pikachu، Walter White از Breaking Bad و بسیاری دیگر. دیگران هنوز بیشتر.

بیشتر تصاویر سوخت کابوس خالص هستند، بنابراین در مورد آن هشدار داده شود. و بسیاری از آنها از نظر توجه به جزئیات بسیار چشمگیر هستند. برای دیدن برخی از بهترین‌هایی که تا به حال با آن مواجه شده‌ایم، در زیر ورق بزنید.

Dragon's Dogma 2 در 22 مارس برای PS5، Xbox Series X|S و PC عرضه می شود. اگر هنوز شخصیت آفریننده را دانلود نکرده اید، در اینجا نحوه دریافت آن آورده شده است.

اگر قصد دارید Dragon's Dogma 2 را بر روی رایانه شخصی بازی کنید، می توانید در نسخه استاندارد یا لوکس خود در سایت خواهر GameSpot، Fanatical، صرفه جویی زیادی کنید. اولین بازی Capcom با قیمت 70 دلار، Fanatical نسخه استاندارد را با قیمت 57.40 دلار و نسخه لوکس را با قیمت 65.90 دلار (معمولا 80 دلار) ارائه می دهد.

کرت در پیش نمایش GameSpot's Dragon's Dogma 2 نوشت: «بر اساس سه ساعتی که در یک رویداد پیش‌نمایش بازی کردم، Dragon's Dogma 2 تا حد زیادی بسط همه چیزهایی است که اولین بازی 12 سال پیش انجام داد. این یک RPG فانتزی جهان باز است که با مبارزات اکشن جهنمی و هیولاهای اسطوره‌ای غول‌پیکر ترکیب شده است و سیستم همراه پیاده‌سازی منحصربه‌فرد خود را به‌عنوان مرکز اصلی آن در خود جای داده است. قابل توجه ترین تغییر تغییر با موتور RE است که هدف آن قرار دادن ارزش های اصلی سری در بهترین نور ممکن است.”

بخوانید  50 بهترین حالت Fallout 4 برای بهتر کردن RPG Bethesda در سال 2024

تحریریه مجله بازی یک گیمر