فصل دوم Shōgun از FX: آنچه تاکنون می دانیم در اینجا آمده است

سریال شوگان FX که بر اساس رمان پرفروش جیمز کلاول ساخته شده است، برای اولین بار با موفقیت چشمگیر و رتبه بندی عالی روبرو شد و تنها در اولین نمایش به 9 میلیون رسید. روند راه اندازی این نمایش در سال 2018 آغاز شد و راه بسیار دشواری برای رسیدن به کوچکترین جزئیات داشت. اما آیا برای فصل دوم ارزشش را دارد؟

جاستین مارکس و ریچل کوندو، مجریان شوگان، در گفتگو با هالیوود ریپورتر، سریال را به عنوان یک پروژه تمام شده می‌بینند و مشتاق نیستند که در آینده نزدیک کاری به این مدت طولانی داشته باشند.

ما داستان را تا انتهای کتاب پیش بردیم و در پایان آن جمله نقطه گذاشتیم. ما از نحوه پایان کتاب خوشمان می‌آید؛ این یکی از دلایلی است که هر دو می‌دانستیم می‌خواهیم آن را انجام دهیم – و دقیقاً به پایان رسیدیم. در این مکان، “مارکس گفت. “من در گذشته با نمایش هایی مانند این بخشی از این کار بوده ام، جایی که شما یک کارخانه کامل می سازید، فقط 10 ماشین می سازد و مغازه ها را می بندد. این ناامید کننده است.”

مارکس در ادامه توضیح داد که چگونه یک تهیه کننده دستورالعملی را در مورد نحوه ایجاد ظاهر مناسب برای دوره زمانی نمایش نوشته است. او امیدوار است بتواند در مقطعی این دانش را منتقل کند.

من فقط امیدوارم که شخص دیگری – شاید یک دوست – به یک آغازگر تولیدی در ژاپن فئودالی نیاز داشته باشد، بنابراین می توانم به آنها بگویم، “بفرمایید، از این کتاب استفاده کنید.” این 11 ماه شما را نجات می دهد.”

بخوانید  بازی The Crew Motorfest به استیم می‌آید

کوندو افزود: «(شوگان) شبیه یک سریال تلویزیونی معمولی نیست. اگر در چنین موقعیتی قرار داشتیم که آن را تبلیغ می‌کردیم، قبلاً در اتاق نویسندگان نبودیم، در حال فیلم‌برداری فصل دوم بودیم.»

این دو رمان نزدیک به 1000 صفحه ای را به یک مجموعه 10 قسمتی تقسیم کردند و با کمک هیرویوکی سانادا، بازیگر مشهور ژاپنی، توانستند دقت فرهنگی ژاپن قرن هفدهم را به تصویر بکشند. سانادا ستاره می‌کند، تولید می‌کند، اما مشاور فرهنگی هم شد و همه چیز را از بهبود گفت‌وگوهای ژاپنی فیلمنامه‌ها تا انتخاب بازیگران جوان ژاپنی انجام می‌داد. او حتی از دقیق بودن لباس های سنتی مطمئن شد.

شوگان در FX و Hulu با قسمت‌های جدید سه‌شنبه‌ها پخش می‌شود. شما می توانید بررسی کامل ما را در اینجا بخوانید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر