اعلام تاریخ پخش سریال The Walking Dead: Daryl Dixon با انتشار تصاویر جدید


AMC تصاویر جدیدی از تاریخ پخش سریال اسپین آف The Walking Dead: Daryl Dixon با بازی نورمن ریدوس منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، AMC تاریخ پخش سریال درام ترسناک The Walking Dead: Daryl Dixon (The Walking Dead: Daryl Dixon) با بازی The Walking Dead: Daryl Dixon را اعلام کرد. نورمن ریدز پرده برداشته شده است. این مجموعه کوتاه 6 قسمتی در 19 سپتامبر (10 شهریور) تقدیم طرفداران می شود. شبکه AMC نیز تصاویر جدیدی از این اسپین آف منتشر کرده است که برخی از شخصیت های این سریال مانند ایزابل را برای اولین بار نشان می دهد.

نورمن ریدوس بازیگر فیلم The Boondock Saints (Boondock Saints) کلمنت پوسیبازیگر فیلم در بروژ (در بروژ) آدام ناگایتیسبازیگر سریال چرنوبیل (چرنوبیل) این گرامی داشتنبازیگر سریال Marseille (Marseille) اریک ابوانیمجری که در 3 Days to Kill ظاهر می شود، لایکا وایت فرانکاردمجری که در شب من ظاهر می شود مالیات رومیبازیگر سریال تونل و لوئیس پوچ سیگلیوسی آنها در این سریال اسپین آف ایفای نقش می کنند.

در خلاصه داستان The Walking Dead: داریل دیکسون می گوید: “داریل از طریق امواج دریا راهی سواحل فرانسه می شود و سعی می کند بفهمد که چرا و چگونه به آنجا رسیده است. این سریال ماجراهای دیکسون را در هرج و مرج اما دنبال می کند. در طول این ماجراجویی، داریل روابط جدیدی برقرار می کند که او را از رسیدن به هدف نهایی باز می دارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  اجرای Baldur's Gate 3 روی رایانه شخصی کمی سخت تر شد