اشاره گوستاوو سانتاولیا به نسخه ارتقا یافته The Last of Us Part 2


آهنگساز سری Last of Us، گوستاوو سانتاولایا، به طور تصادفی در مصاحبه اخیر خود فاش کرد که نسخه ارتقا یافته The Last of Us Part 2 برای بازیکنان عرضه خواهد شد.

گوستاو سانتائولایاآهنگساز The Last of Us، The Last of Us Part 2 و The Last of Us اقتباس تلویزیونی HBO، ظاهرا به طور آزمایشی تایید کرده است که نسخه بهبودیافته The Last of Us Part 2 در دست ساخت است.

اخیراً از گوستاوو سانتاولایا در مورد حضور کوتاهش در The Last of Us Part 2 در مصاحبه ای با کانال یوتیوب اسپانیایی Blender سؤال شد. جایی که بازیکنان می توانند در ابتدای بازی به سراغ این آهنگساز رفته و اجرای موسیقی او را با ساز Ronroku تماشا کنند. در پاسخ به این سوال، گوستاوو سانتاولیا به طور اتفاقی به یک “نسخه جدید” اشاره کرد که در آن بازیکنان می توانند او را مجبور به پخش موسیقی دیگری کنند. آهنگساز آرژانتینی سپس گفت که نمی تواند جزئیات بیشتری را با طرفداران به اشتراک بگذارد.

در گذشته شایعاتی در مورد نسخه PS5 بازی The Last of Us Part 2 وجود داشت و حتی تام هندرسون در ژانویه سال گذشته، او ادعا کرد که این نسخه ارتقا یافته از بازی در حال تولید است. اگر نسخه بهبود یافته ای از لیست بازی در دست ساخت باشد، به احتمال زیاد برای کاربران رایانه های شخصی نیز در دسترس خواهد بود. با توجه به اینکه بیش از 3 سال از انتشار نسخه دوم این مجموعه می گذرد، می توان گفت که اکنون زمان مناسبی برای راهیابی به رایانه است.

بخوانید  کارگردان باربی از «ترس» از ساختن فیلم‌هایی درباره نارنیا و احتمال حضور جیمز باند

بازی The Last of Ace Part 2 در سال 2020 برای پلی استیشن 4 منتشر شد و در مدت 2 سال بیش از 10 میلیون نسخه فروخت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر