کارگردان باربی از «ترس» از ساختن فیلم‌هایی درباره نارنیا و احتمال حضور جیمز باند



فیلم جدید کارگردان گرتا گرویگ، باربی، اکنون در سینماها به نمایش درآمده است. اما او در مرحله بعد چه خواهد کرد؟ او برای کارگردانی فیلم‌های جدید Chronicles of Naria برای نتفلیکس آماده است، چشم‌اندازی که او در مصاحبه‌ای جدید گفت او را «هراسناک» می‌کند. گرویگ همچنین از احتمال ساخت روزی فیلم جیمز باند صحبت کرد.

ظاهر شدن در آخرین پادکست فیلم Inside Total Filmگرویگ گفت که او به تازگی مسئولیت کارگردانی فیلم های نارنیا را پذیرفته است.

او گفت: “من واقعاً شروع به دور زدن او نکرده‌ام، اما واقعاً از او می‌ترسم، که به نظر می‌رسد مکان خوبی برای شروع باشد.” همانطور که توسط Deadline گزارش شده است. “فکر می‌کنم وقتی می‌ترسم، این همیشه نشانه‌ی خوبی است. شاید وقتی دیگر از ترسیدن دست بردارم، اینطور باشد، “شاید نباید آن کار را انجام دهم.” اما بله، نه، من از آن می ترسم، این فوق العاده است و هیجان انگیز است.

گرویگ دو فیلم نارنیا را برای نتفلیکس کارگردانی خواهد کرد که حقوق این مجموعه را در سال 2018 به دست آورد.

گرویگ در مورد دیگر پروژه‌های آینده گفت که می‌خواهد «کارهای بزرگ و کوچک و در هر نقطه‌ای از این بین» انجام دهد. وقتی از او پرسیدند که آیا ممکن است روزی بخواهد یک فیلم جیمز باند را بازی کند، گفت که در حال حاضر روی نارنیا تمرکز کرده است، اما هیچ چیز را رد نمی کند.

او در مورد نارنیا و باربی گفت: “اوه خدای من. ما فعلاً با چند شیر و چند عروسک می چسبیم.” “اما شما هرگز نمی دانید. من واقعاً دوست دارم [Bond franchise producer] باربارا بروکلی، پس…”

بخوانید  زمان انتشار اولین تریلر فیلم جوکر 2 با انتشار اولین پوستر مشخص شد

قبل از باربی، گرویگ فیلم های لیدی برد و زنان کوچک را کارگردانی کرد.

در مورد باربی، این فیلم در حال حاضر در باکس آفیس کار بزرگی انجام می‌دهد و در پیش‌نمایش‌های پنج‌شنبه‌ای خود ۲۲.۳ میلیون دلار فروخته است – بیشترین درآمدی که یک فیلم ۲۰۲۳ برای نمایش پنج‌شنبه‌اش کسب کرده است. باربی باید دو برابر اوپنهایمر درآمد داشته باشد و در آخر هفته ها برنده شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر