اعلام تاریخ انتشار اولین بسته الحاقی ماریو + Rabbids Sparks of Hope

The Tower of Doooom Expansion Pack تنها DLC برای Mario + Rabbids Sparks of Hope است که در انحصار دارندگان Season Pass باقی مانده است. سایر بسته های الحاقی بازی را نیز می توان به صورت جداگانه خریداری کرد.

یوبی سافت همچنین یک تیزر کوتاه از بسته الحاقی The Tower of Doooom منتشر کرد که جزئیات زیادی را برای بازیکنان ارائه نمی دهد. این تیزر نشان می دهد که گیم پلی اولین بسته الحاقی Mario + Rabbids Sparks of Hope حول نبردهای چالش برانگیز است که با پیشروی شخصیت ها به سمت برج شکل می گیرد.

یوبی سافت اعلام کرده که طرفداران باید منتظر انتشار اولین بسته الحاقی Mario + Rabbids Sparks of Hope باشند.

در نوامبر سال گذشته، Ubisoft برنامه انتشار بسته های الحاقی بعدی را فاش کرد. دومین بسته الحاقی Mario + Rabbids Sparks of Hope در اواسط سال 2023 منتشر خواهد شد و بسته الحاقی سوم نیز در اواخر سال منتشر خواهد شد. Mario + Rabbids Sparks of Hope در اکتبر 2022 به عنوان یک بازی ویدیویی انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر شد.

دانلود فیلم آپارات

در میان جدیدترین اخبار بازی، می دانیم که یوبی سافت از انتشار اولین بسته الحاقی Mario + Rabbids Sparks of Hope در 11 مارس 1401 (2 مارس 2023) خبر داده است. این بسته الحاقی به نام The Tower of Doooom به طور انحصاری در اختیار بازیکنانی است که Season Pass بازی را خریداری کرده اند.

بخوانید  Cyberpunk 2077 | مقایسه 4K NVIDIA DLSS 3