جایزه روح صنعت به کریستوفر نولان توسط کارگردانان فیلم

این جایزه در واقع توسط ناتو (انجمن سینماگران آمریکا) در یکی از بخش های مهم رویداد CinemaCon 2023 به کارگردان Inception و Interstellar اهدا می شود. Cinemacon هر ساله با حضور اعضای کلیدی استودیوهای سینمایی و صاحبان تئاتر برگزار می شود. به عنوان رویدادی که در آن شرکت های مختلف چشم انداز سینمایی هالیوود را در سال آینده شکل می دهند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اعلام شده است کریستوفر نولان او در 27 آوریل (7 مه) در هتل Caesars Palace در لاس وگاس جایزه روح صنعت را دریافت خواهد کرد. اما توماسهمسر و تهیه کننده آثار این کارگردان بریتانیایی نیز برنده جایزه مورد بحث شد.

چادر، دانکرک، بین ستاره‌ای، شوالیه تاریکی برمی‌خیزد، القاء، شوالیه تاریکی، پرستیژ، بتمن آغاز می‌کند، بی‌خوابی، یادگاری و تعقیب فیلم‌هایی به کارگردانی کریستوفر نولان هستند. در سال 2023 فیلم اوپنهایمر به عنوان اثر جدید او اکران خواهد شد.

اما توماس، همسر کریستوفر نولان در پشت صحنه اوپنهایمر

(اما توماس و کریستوفر نولان در پشت صحنه اوپنهایمر)

جان فیتینرئیس و مدیر عامل ناتو هنگام اعلام این خبر از کریستوفر نولان و اما توماس تمجید کرد: “من عمیقا مفتخرم که جایزه روح صنعت را به دوستان خوبم کریس و اما به عنوان آخرین اقدام به عنوان رئیس ناتو تقدیم کنم.” این دو قهرمان فیلم برای بهبود تجربه تماشای فیلم.”

کریستوفر نولان و همسرش اما توماس جایزه روح صنعت را از انجمن ملی سینماگران در CinemaCon 2023 دریافت خواهند کرد.