تایید رسمی ساخت فیلم های جدید ارباب حلقه ها

مدیران واحد تولید فیلم برادران وارنر مایکل دلوکا و پاملا عبدی عبارتند از، بی میلی به تقلید و تکرار کار انجام شده توسط سه گانه پیتر جکسون آنها در این باره به آنها می گویند: “بیست سال پیش، نیو لاین سینما قدمی شگفت انگیز با اعتماد به نفس برداشت و تصمیم گرفت این داستان ها، شخصیت ها و دنیای شگفت انگیز ارباب حلقه ها را روی پرده بزرگ زنده کند. نتیجه پایانی یک مجموعه فیلم های موفقی که توجه و علاقه نسل های مختلف طرفداران را به خود جلب کرده است.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

دیوید زاسلاومدیرعامل برادران وارنر دیسکاوری خبر این معامله را با سهامداران و طرفداران ارباب حلقه ها در کنفرانس مالی این شرکت در روز پنجشنبه به اشتراک گذاشت. تحلیلگران صنعت معتقدند این اقدام زسلاو تلاشی برای اطمینان بخشیدن به سهامداران شرکت و بازار مالی وال استریت در مورد آینده برادران وارنر در تجارت سینما است.

مدیرعامل وارنر دیسکاوری رسما ساخت فیلم های جدید از دنیای محبوب ارباب حلقه ها را تایید کرد.

گوئنچادمدیرعامل استودیو Freemode که یکی از زیرمجموعه‌های Embracer است، درباره این قرارداد جدید می‌گوید: «ما اهمیت و ارزش بالای این آثار را درک می‌کنیم و با همکاری هنرمندان استودیوی New Line Cinema و Warner Bros. برای ادای احترام به گذشته برنامه ریزی کنید و با نگاه به آینده تلاش کنید تا به لوکس ترین سطح کیفیت و ارزش در این آثار دست یابید.”

بخوانید  13 انیمیشن مرگ جدید در محتوای The Callisto Protocol Season Pass وجود دارد

طبق قرارداد جدید امضا شده بین برادران وارنر. و گروه امبریزر سوئد، وارنر و استودیوی فیلمسازی نیو لاین سینما بار دیگر حق ساخت فیلم‌های جدید از کتاب‌های ارباب حلقه‌ها و هابیت را دارند. جی آر آر تالکین، نویسنده معروف ژانر فانتزی به دست آمد. Embracer که به خاطر خریدهای متعدد خود در صنعت بازی در سال های اخیر شناخته شده است، سال گذشته حقوق و امتیازات انحصاری ساخت فیلم، بازی، اسباب بازی، پارک های تفریحی، پروژه های سرگرمی و غیره را به دست آورد. اکشن زنده و تمام رسانه های سرزمین میانه. و محصولات مصرفی با خرید شرکت های سرزمین میانه که از شرکت Saul Zaentz خریداری شده است.

با وجود برنامه آمازون برای انتشار فصل های بیشتری از سریال ارباب حلقه ها، هنوز مشخص نیست که تماشاگران به این برنامه های جدید فیلم چه واکنشی نشان خواهند داد. البته، تفاوت زیادی بین برنامه های جدید برادران وارنر وجود دارد. و پروژه هایی در دست استودیوهای فیلم آمازون است. آمازون ظاهرا اکنون حق انحصاری ساخت سریال های این مجموعه را دارد و از طرفی به نظر می رسد شخصیت های محبوبی چون گندالف، بیلبو و آراگورن تنها در پروژه های سینمایی معرفی شده حضور داشته باشند.

زاسلاو سعی می کند فرمول بسیار موفق دهه اول قرن بیستم را تکرار کند که در آن شاهد اکران فیلم های قدرتمندی مانند سه گانه شوالیه تاریکی، مجموعه هری پاتر و در نهایت فیلم های حماسی ارباب حلقه ها این مدیریت و عملکرد مالی ضعیف تر از حد انتظار است.

طی آخرین گزارش مالی برادران وارنر، مدیرعامل این مجموعه رسما اعلام کرد که به زودی شاهد بازگشت سرزمین میانه به پرده های بزرگ خواهیم بود.

بخوانید  تایید انتشار System Shock Remake در مارس 2023

پیتر جکسون کارگردان سه گانه اصلی این مجموعه از سال 2001 که تاکنون حدود 2.9 میلیارد دلار در باکس آفیس فروخته و جایزه بهترین فیلم اسکار سال 2003 را از آن خود کرده است، در پاسخ به این خبر از تمایل خود و او. هم‌نویسندگان، یعنی می‌گویند فرانسوا والش و فیلیپا بوینز او اعلام کرد که دوباره با برادران وارنر صحبت خواهد کرد. بحث در مورد دیدگاه فعلی آنها در مورد پروژه های جدید برای این مجموعه در آینده. این در حالی است که در حال حاضر اطلاعات خاصی از کارگردان یا بازیگر خاصی برای حضور و ایفای نقش در این فیلم ها در دست نیست.

ارباب حلقه ها

زسلاو همچنین در ماه نوامبر تمایل خود را برای همکاری مجدد با او ابراز کرد جی او ام اس رولینگنویسنده مشهور مجموعه بسیار محبوب هری پاتر از همکاری مجدد برای ساخت فیلم ها و آثار بیشتر این دنیا صحبت کرده بود.

قدرتمندترین سلاح های دنیای تالکین مانند آندوریل، شمشیر آراگورن، شمشیر گندالف، گلمارینگ گندالف، حلقه یک انگشتی سائورون و تبر بالروگ گاثماگ

مقالات مرتبط:

  • تام بامبدیل کیست؟ | مروری بر بزرگترین رمز و راز ارباب حلقه ها
  • ساخت یک بازی جدید ارباب حلقه ها توسط Take-Two

پروژه های جدید همچنین نشان دهنده بازگشت مایکل دی لوکا، رئیس فعلی برادران وارنر است. پیکچرز و تهیه‌کننده اجرایی سابق یاران حلقه قبل از خروجش قبل از اکران جهانی آن فیلم، در فرانچایز پس از تقریباً 22 سال.

اما با وجود تمام جزئیات و [ابعاد روایی] عظمتی که در این دو سه گانه با عشق ترکیب شده و به بینندگان ارائه شده است، همچنین بسیاری از گوشه های دنیای بزرگ را که در ابتدا فقط در رویای جی آر آر تالکین وجود داشت، کشف نشده و دست نخورده باقی می گذارد. دعوت از طرفداران برای غواصی عمیق تر در دنیای سینمایی سرزمین میانه، افتخار بزرگی است. “ما از این فرصت برای مشارکت با شرکت های Middle-earth Enterprises و Embrisor در این سرمایه گذاری جدید هیجان زده هستیم.”

بخوانید  بهترین پارامترهای کیس سرویس موبایل
تحریریه مجله بازی یک گیمر