تایید انتشار System Shock Remake در مارس 2023

تنوع دشمنان در مراحل پایانی، تغییرات جزئی در سیتادل، ایجاد نوع جدیدی از دشمن، سیستم فروپاشی کامل و به روز رسانی افکت های سلاح از جمله پیشرفت هایی است که استودیوی نایت دیو به آن اشاره می کند. بازی System Shock Remake در مارس 2023 (مارس 1401 یا آوریل 1402) بر روی پلتفرم های پلی استیشن 5، Xbox Series X منتشر خواهد شد | Xbox Series S، PlayStation 4، Xbox One و PC منتشر خواهند شد.

استودیوی Nightdive مدت زیادی است که بر روی بازسازی System Shock کار می کند و طرفداران بالاخره پس از سال ها انتظار و تاخیر در آینده ای نزدیک می توانند آن را تجربه کنند. سازنده در آوریل سال گذشته تایید کرد که بازسازی سیستم Shock وارد مراحل نهایی توسعه شده است. صفحه استیم بازی به تازگی با تاریخ انتشار مارس 2023 به روز شده است و اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که این تاریخ تایید شده است.

استودیو Nightdive در این باره می نویسد: “گستره و مقیاس پروژه به طور قابل توجهی گسترش یافته است و اضافه شدن Prime Matter به پروژه به ما این امکان را داده است که روی بهبود کلی کیفیت، رفع اشکالات و مکان ها تمرکز کنیم.” اینها آخرین مراحل ضروری برای انتشار اثری است که همه ما به آن افتخار می کنیم. این به ما زمان کافی داد تا جنبه‌های مختلف بازی را که نیاز به توجه بیشتری داشت، بررسی کنیم.”

استودیو Nightdive تایید کرده است که System Shock Remake قرار است در مارس 2023 منتشر شود.

بخوانید  بهترین انیمیشن های ۲۰۲۴ که منتظرشان هستیم | از گارفیلد تا درون و بیرون ۲

استودیو Nightdive با به روز رسانی صفحه کیک استارتر System Shock Remake رسما تایید کرد که این بازی در مارس 2023 برای کاربران کنسول و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. با این حال، تاریخ دقیق عرضه هنوز مشخص نیست.

استودیو Nightdive با اذعان به اینکه این اولین باری نیست که تاریخ انتشار یک نسخه بازسازی شده System Shock اعلام می شود، توضیح داد که دامنه و مقیاس پروژه در طول چرخه توسعه به طور قابل توجهی افزایش یافته است. پیوستن پرایم متر به عنوان ناشر به پروژه امکان پرداخت بیشتر و بهبود بخش های مختلف را فراهم کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر