حالت زمان محدود Overwatch 2 به شما قدرت های خداگونه می دهد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تریلر با قهرمانان زیر آغاز می شود که همگی در پوست یونانی هستند: Junker Queen، Roadhog، Pharah، Lucio، Ramattra، Widowmaker و Reinhardt. به دنبال آن یک مونتاژ سریع از همه قهرمانان با کلماتی مانند “رها کردن قدرت خدایان” روی صفحه نمایش داده می شود. همچنین بازیکنان می توانند با شرکت در این رویداد جوایزی کسب کنند.

برای اخبار بیشتر GameSpot، حتما این داستان ها را بررسی کنید:

با توجه به تریلر، در این حالت زمان محدود، هر یک از قهرمانان لیست شده قبلی، زمانی که نهایی آنها فعال می شود، قدرت های اضافی بر اساس خدایان یونانی خاص خواهند داشت. به عنوان مثال، در پایان تریلر، ملکه یونکر با پوست الهام گرفته از زئوس نشان داده می شود که به سمت دشمنان می دود در حالی که با نور به آنها حمله می کند. در همان زمان، Widowmaker در پوست الهام گرفته از مدوسا خود را نشان می دهد که راینهارت را به سنگ تبدیل می کند در حالی که محدوده خود را به سمت او نشانه می رود.

سلسله مراتب المپوس در شرف تغییر است.
سلسله مراتب المپوس در شرف تغییر است.

Overwatch 2 یک بازی رایگان است. می توانید آن را بر روی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X|S، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ و رایانه شخصی دانلود کنید.

بلیزارد از Battle for Olympus، یک حالت جدید با زمان محدود برای Overwatch 2 رونمایی کرده است. رویداد آینده از 5 تا 19 ژانویه برگزار خواهد شد و با توجه به نام، با تم اساطیر یونانی که در فصل 2 دیده می شود مطابقت دارد. در حال انجام است.

بخوانید  A New Free Game Is Available At Epic Right Now