اعضای پرایم آمازون می‌توانند در اوایل سیاه‌چال‌ها و اژدها: افتخار در میان دزدان را ببینند

Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves در تاریخ 31 مارس در سینماها اکران می‌شود، اما اعضای آمازون پرایم می‌توانند در تاریخ 19 مارس یک نمایش ویژه را در سینماهای منتخب ببینند. تو می توانی زمان‌های دسترسی اولیه نزدیک را اینجا ببینید. اگر عضو آمازون پرایم نیستید، در صورت ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید (شامل دوره آزمایشی رایگان 30 روزه) یا راه اندازی مجدد اشتراک خود، می توانید فوراً به زمان های دسترسی اولیه دسترسی پیدا کنید.

توجه داشته باشید که بلیط‌های این نمایش‌های اولیه محدود است، بنابراین قبل از تمام شدن بلیت‌های خود را بگیرید.

فرآیند خرید بلیت از قبل ساده است: کافی است تئاتر و زمان نمایشی را که می‌خواهید در آن شرکت کنید از لینک زمان‌های نمایش بالا انتخاب کنید، سپس مراحل پرداخت را ادامه دهید. هنگامی که از شما خواسته شد سفارش خود را تکمیل کنید، با حساب آمازون خود وارد شوید.

فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves به کارگردانی جاناتان گلدشتاین و جان فرانسیس دیلی یک فیلم اکشن فانتزی است که در دنیای بازی‌های RPG رومیزی محبوب اتفاق می‌افتد. داستان گروهی از ماجراجویان از جمله ادگین دارویس (کریس پاین)، هولگا کیلگور وحشی (میشل رودریگز)، فورج فیتزویلیام دزد (هیو گرانت) و بسیاری دیگر را دنبال می‌کند که در تلاش برای متوقف کردن جادوگر شریر قرمز درالاس (جیسون) هستند. وانگ) و ارتش مرده اش. می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره فیلم را در خلاصه ما از همه چیزهایی که باید در مورد Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves بدانید، بخوانید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  فروش جهانی فیلم Wonka با بازی تیموتی شالامه از 600 میلیون دلار فراتر رفت

در حالی که این اولین باری نیست که مجموعه Dungeons & Dragons به نمایش در می آید، اما به نظر می رسد Honor Among Thieves منابع اصلی را جدی تر از تلاش های قبلی می گیرد. Wizards of the Coast حتی برای هر یک از قهرمانان فیلم برگه های شخصیتی ایجاد کرده است که می توانید در برنامه DnDBeyond مشاهده کنید.