ایکس باکس رسما عدم حضور در نمایشگاه E3 2023 را تایید کرد

ReedPop گفت: “لیست کامل غرفه داران قبل از نمایشگاه اعلام می شود و به شرکت های شرکت کننده این فرصت را می دهد تا از قبل اعلامیه های فردی خود را اعلام کنند.”

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در بیانیه ای به IGNیکی از سخنگویان ایکس باکس گفت که این شرکت نمایشگاه بازی های Xbox 11 ژوئن خود را به عنوان بخشی از بخش دیجیتال E3 2023 پخش خواهد کرد.

هیچ کدام از اینها تعجب آور نیست، زیرا چنین بود اخیرا گزارش شده است ایکس باکس، پلی استیشن و نینتندو به طور رسمی در E3 2023 شرکت نخواهند کرد.

E3 2023 در ماه ژوئن و از 13 ژوئن به مرکز همایش های لس آنجلس بازمی گردد. این رویداد فرصت های مختلفی را برای طرفداران عمومی و شرکای تجاری فراهم می کند.

اگرچه مایکروسافت به طور رسمی در E3 2023 از طریق غرفه ای در نمایشگاه حضور ندارد، ایکس باکس به شدت به E3 به عنوان یک رویداد اعتقاد دارد. فیل اسپنسر، مدیر عامل مایکروسافت گیمینگ به IGN گفت: “ما هر کاری که از دستمان بر می آید برای کمک به موفقیت E3 انجام می دهیم.”

نمایشگاه بازی های ایکس باکس مایکروسافت در هفته E3 امسال برای یکشنبه، 11 ژوئن برنامه ریزی شده است و پس از آن یک رویداد تمام استارفیلد برگزار می شود. این بازی اخیراً دوباره به تعویق افتاد و اکنون برای انتشار در سپتامبر 2023 برنامه ریزی شده است.

بخوانید  سوپرمن: میراث جیمز گان با نقش‌های جیمی اولسن و ایو تسچماخر همراه است.

E3 2023 قرار است در ماه ژوئن به لس آنجلس بازگردد و اکنون مایکروسافت رسما تایید کرده است که Xbox با غرفه ای در نمایشگاه در این رویداد شرکت نخواهد کرد.

سازمان دهنده جدید E3 ReedPop این هفته اعلام کرد که “شرکت های AAA” ناشناس در این رویداد حضور خواهند داشت.

IGN همچنین گزارش داد که حضور در E3 2023 “همچنان بی ثبات است.” این گزارش می افزاید که “بسیاری از ناشران نمی دانند چه کسی در این رویداد شرکت خواهد کرد.”

تحریریه مجله بازی یک گیمر