سوپرمن: میراث جیمز گان با نقش‌های جیمی اولسن و ایو تسچماخر همراه است.



فیلم سوپرمن به کارگردانی جیمز گان، سوپرمن: میراث، به‌دنبال اعتصاب اخیر بازیگران، به‌طور پیوسته با افزودن‌های جدید به بازیگران خود به جلو می‌رود. به گفته تولید استودیو دی سی، اسکایلر گیسوندو و سارا سامپایو را برای نقش های کلیدی به خدمت گرفته است. هالیوود ریپورتر.

جیسوندو (The Righteous Gemstones, HBO’s Licorice Pizza) نقش جیمی اولسن، عکاس جوان دیلی پلنت را بازی خواهد کرد. گیسوندو که قبلا در کتاب اسمارت اولیویا وایلد ظاهر شده بود، همچنین تجربه ابرقهرمانی قبلی را از فیلم‌های مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز به رهبری اندرو گارفیلد آورده است. سامپایو، مدل ویکتوریا سیکرت، نقش ایو تشماخر، دستیار و گاه به گاه معتمد آنتاگونیست حیله گر لکس لوتور با بازی نیکلاس هولت را بازی خواهد کرد.

اضافه‌شده‌های جدید با دیوید کورنسوت در نقش کلارک کنت/سوپرمن و ریچل برازناهان در نقش لوئیس لین به سرنخ‌های اعلام‌شده قبلی می‌پیوندند. انتظار می‌رود فیلم‌برداری اوایل سال آینده آغاز شود، که مطابق با تاریخ برنامه‌ریزی شده فیلم در ۱۱ جولای ۲۰۲۵ است.

بسیاری از استودیوهای دیگر داشتن تاریخ اکران فیلم های ابرقهرمانی خود را تنظیم کرده است. مارول استودیوز اخیرا فاش کرده است که Deadpool 3 و Captain America: Brave New World اکنون به ترتیب برای 26 جولای 2024 و 14 فوریه 2025 برنامه ریزی شده اند. انتظار می رود مارول استودیو تنها یک فیلم را در سال آینده اکران کند.

Superman: Legacy در ماه ژانویه معرفی شد و به راه‌اندازی نسخه جدیدی از DC کمک خواهد کرد که توسط Gunn و پیتر سافران، رئیس استودیو DC، سرپرستی آن را بر عهده دارند. این بخشی از فصل 1: خدایان و هیولاها خواهد بود که شامل Supergirl: Woman of Tomorrow و The Brave and the Bold نیز می شود.

بخوانید  ورود امپراتور فرانسه به مصر در پوستر فیلم ناپلئون

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر