فروش جهانی فیلم Wonka با بازی تیموتی شالامه از 600 میلیون دلار فراتر رفت

فیلم پرفروش وونکا با بازی تیموتی شالامه همچنان در باکس آفیس جهانی طوفانی است و فروش جهانی این فیلم از 600 میلیون دلار فراتر رفته است.

در آذرماه امسال فیلم ونکا روی پرده سینماها اکران شد و توانست نظر مثبت منتقدان و مخاطبان را دریافت کند و فروش موفقی را شاهد باشد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونفروش موفق ونکا در باکس آفیس جهانی ادامه دارد. فروش جهانی ونکا رسما از مرز 600 میلیون دلار عبور کرد و این فیلم را به موفقیت بزرگی در گیشه تبدیل کرد. این موزیکال فانتزی که با بودجه ای در حدود 125 میلیون دلار تولید شد، برای رسیدن به سودآوری تنها به 380 میلیون دلار فروش در باکس آفیس جهانی نیاز داشت.

فروش جهانی ونکا اکنون به بیش از 604.9 میلیون دلار رسیده است که بیش از 209.8 میلیون دلار در باکس آفیس آمریکای شمالی و 395.1 میلیون دلار در باکس آفیس بین المللی است. انتظار می‌رود که ونکا تا پایان دوره‌اش 620 میلیون دلار بفروشد. همچنین، این مشکل می تواند برادران وارنر را تحت فشار قرار دهد. برای دادن چراغ سبز برای ساخت دنباله ای برای وونکا، که پل کینگ قبلاً به آن ابراز علاقه کرده بود و می گفت که اتفاقات جالب زیادی وجود دارد که می توان در فاصله 25 ساله بین رویدادهای فیلم و رمان اصلی گفت.

تیموتی شالامه در نقش ویلی ونکای جوان در فیلم ونکا

تیموتی شالامه در نقش ویلی ونکا، روآن اتکینسون، اولیویا کولمن، سالی هاوکینز، جیم کارتر، متیو بینتون، تام دیویس، سیمون فارنابی، ریچ فولچر، کوبینا هالدبروک اسمیت، پترسون جوزف، مت لوکاس، ناتاشا راثول، الی وایت، . برایان از جمله بازیگرانی که در فیلم ونکا حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. فیلم ونکا قرار است قبل از وقایع رمان چارلی و کارخانه شکلات سازی که رولد دال و ویلی ونکا را به چارلی معرفی کرد و بر روی ماجراهای اولیه ویلی ونکای جوان تمرکز دارد.

بخوانید  جورج کلونی از فیلمنامه بسیار خوب برای فیلم Ocean's 11 استفاده کرد

ونکا درباره اولین برخورد ویلی ونکا جوان با اومپا-لومپاها در یکی از اولین ماجراجویی هایش قبل از راه اندازی کارخانه شکلات سازی خود است. پل کینگکارگردان Paddington and Paddington 2 کارگردانی Willy Wonka را بر عهده داشت. سیمون ریچنویسنده کتاب The Secret Life of Pets، مسئولیت نگارش فیلمنامه اصلی Wonka را بر عهده داشت که توسط کینگ و نوشته شده بود. سایمون فرنابی، نویسنده Paddington 2 نوشته شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر