بازی Monster Hunter بیش از 97 میلیون نسخه فروخته است

سری Monster Hunter RPG Capcom در سه ماهه سوم سال مالی جاری 2 میلیون نسخه دیگر فروخت.

در سال های اخیر، بازی Monster Hunter به یکی از بزرگترین و موفق ترین سری های Capcom تبدیل شده است. در حالی که در دوره های مختلف عملکرد فروش خوبی داشتند. بنابراین جای تعجب نیست که مجموعه Monster Hunter فروش خوبی را در سه ماهه سوم سال مالی 2023-2024 (اکتبر تا دسامبر) شاهد باشد.

کپکام در گزارش مالی سه ماهه سوم سال مالی جاری اعلام کرد که مجموع فروش سری بازی Monster Hunter تا 10 دسامبر 1402 (31 دسامبر 2023) به 97 میلیون نسخه رسیده است. این میزان فروش نسبت به پایان سه ماهه قبل که به 95 میلیون نسخه رسید، 2 میلیون نسخه افزایش داشت.

Capcom در آخرین جلسه مالی خود اعلام کرد که Monster Hunter World نیز 19.1 میلیون نسخه فروخته است که با احتساب نسخه Iceborne Master به 24.1 میلیون نسخه می رسد. در این گزارش مالی، کپکام از فروش 11.6 میلیون نسخه از بسته الحاقی Iceborne خبر داد. در همین حال، Monster Hunter Rise 14.2 میلیون نسخه فروخت و نسخه Sunbreak 7.1 میلیون نسخه فروخت.

در ماه دسامبر، Capcom قسمت بعدی سری Monster Hunter را معرفی کرد، Monster Hunter Wilds، که از سال 2025 در زمان نامعلومی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. به بالاترین رقم خود در سه سال اخیر رسیده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  نحوه افزایش عرضه لباس فروشی در بین اربابان اربابان