برلین از دنیای Money Heist برای فصل دوم تمدید شد

نتفلیکس اعلام کرد که برلین، اسپین آف Money Heist با بازی پدرو آلونسو، برای فصل دوم تمدید شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که نتفلیکس برلین، اسپین آف Money Heist (خانه کاغذی) را برای فصل دوم تمدید کرده است. هنوز جزئیات دیگری در مورد فصل دوم در دسترس نیست، اما انتظار می رود تولید آن در سال 2025 آغاز شود. این خبر یک ماه پس از فصل اول برلین اعلام می شود که با 348 میلیون ساعت تماشا در هفته به یکی از پربیننده ترین سریال های نتفلیکس تبدیل شد. اول نمایش.

پدرو آلونسو (بازیگر سریال هتل بزرگ) در نقش برلین، تریستان اوگوا (بازیگر سریال Fariña) در نقش دامیان، میشل جنر (بازیگر سریال Sea Cathedral) در نقش Kayla، بگونیا وارگاس (به ادن خوش آمدید) در نقش کامرون، خولیو پنیا فرناندز (بازیگر فیلم از طریق پنجره من) در نقش روی، جوئل سانچز به عنوان بروس، نوا نیمری در نقش آلیشیا سیرا و دسترسی iTunes آنها در فصل اول سریال برلین نقش راکل را بازی کردند.

در خلاصه فصل اول سریال برلین می خوانیم: برنامه برلین سرقت 44 میلیون یورو در یک بعد از ظهر است. برلین از دنیای پول دزدی می آید. این سریال یک نمایش دراماتیک با موضوع دزدی است. استر مارتینز لوباتو و الکس پنا، سازندگان سریال Money Heist. استر مارتینز لوباتو، الکس پنا، دیوید اولیویا و دیوید بروکل تکلیف فیلمنامه نویسی و جفری کوپر و دیوید بروکل آنها مسئولیت کارگردانی فصل اول را بر عهده داشتند.

برلین در فصل اول سریال Money Heist با نام پدرو آلونسو معرفی شد و دومین نفر در سرقت از ضرابخانه سلطنتی اسپانیا بود که قصد سرقت از بانک اسپانیا را داشت، اما نتوانست زنده بماند. خانه کاغذی سریالی است که توسط الکس پنا نوشته شده است و داستان گروهی دزد به رهبری یک پروفسور را روایت می کند که از ماسک سالوادور دالی، لباس قرمز استفاده می کنند و نام شهرها را برای مخفی نگه داشتن هویت خود انتخاب می کنند.

بخوانید  تیزر فیلم Only Murders in the Building زمان پخش فصل چهارم را نشان می دهد

تحریریه مجله بازی یک گیمر