محبوبیت باورنکردنی Forza Horizon 5 همچنان ادامه دارد

بازی مسابقه ای جهان باز Forza Horizon 5 استودیوی Playground Games رکورد جدیدی را برای بازیکنان ثبت کرده است.

با گذشت نزدیک به سه سال و نیم از انتشار، Forza Horizon 5 هنوز در جذب بازیکنان کار شگفت انگیزی انجام می دهد. همانطور که در حساب توییتر Snap Blast PLAY گزارش شده است، تعداد کاربران این بازی مسابقه ای جهان باز از استودیوی Playground Games از 37 میلیون بازیکن فراتر رفته است. تعداد بازیکنان Forza Horizon 5 در اکتبر 2023 به 34 میلیون نفر رسید. بنابراین این بازی در کمتر از چهار ماه سه میلیون نسخه دیگر فروخت.

Forza Horizon 5 هم‌اکنون برای Xbox One و Xbox Series در دسترس است Xbox Series S، PC و Game Pass را می توان امتحان کرد. این بازی بزرگترین عرضه یک بازی ایکس باکس در Game Pass است و در هفته اول انتشار به 10 میلیون بازیکن رسید. استودیوی Playground Games نیز با انتشار محتوای جدید مانند مسیرهای مسابقه، ویژگی ها و اتومبیل های جدید به پشتیبانی از Forza Horizon 5 ادامه می دهد.

Forza Horizon 5 تاکنون میزبان دو بسته الحاقی به نام‌های Rally Adventure و Hot Wheels بوده است. Playground Games همچنین در حال حاضر بر روی Fable کار می کند، یک راه اندازی مجدد از بازی نقش آفرینی فانتزی Lionhead. شایعه انتشار این بازی در زمان نامعلومی در سال 2025 برای سری ایکس باکس

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  سینه ها و همراهان جدید فصل 3 Diablo 4 بسیاری از بازیکنان را ناامید می کند