سینه ها و همراهان جدید فصل 3 Diablo 4 بسیاری از بازیکنان را ناامید می کند



Diablo 4 فصل 3 اخیراً منتشر شده است، اما طولی نکشید که برخی از بازیکنان از آخرین نسخه‌های اضافه شده بازی خسته شده‌اند، برخی تله‌های آن را «خسته‌کننده» و همراه جدید آن را «ناامیدکننده» می‌خوانند.

Vaults یک فعالیت جدید در فصل 3 Diablo 4 است که در آن تمرکز بر اجتناب از تله‌های مختلف برای کسب جوایز بهتر است. با مکانیک فصلی جدید، بازیکنان تشویق می شوند تا بدون آسیب دیدن توسط تله ها به انتهای خرک برسند تا پاداش های بهتری کسب کنند. در تئوری، این بازیکنان را تشویق می‌کند تا سرعت خود را کاهش دهند و با دقت بیشتری بازی کنند، که واقعاً برای بازیکنان Diablo که عادت به زوم کردن در سیاه‌چال‌ها در حالی که میلیون‌ها هیولا در دقیقه را می‌کشند، خوشایند نیست.

در حال پخش: دیابلو 4 | فصل ساخت و ساز | تریلر بازی

پیش نمایشی از Diablo 4 subreddit موضوع شکایت در مورد تله ها را نشان می دهد. بسیاری از بازیکنان به این نکته اشاره می‌کنند که چگونه ایده خزان‌ها بسیار شبیه به پیچ و خم‌هایی است که قبلاً در ARPG محبوب دیگری به نام Path of Exile دیده شده بود. برخی دیگر خاطرنشان می کنند که احساس می کنند گاوصندوق ها برای بازی دیگری غیر از Diablo 4 ساخته شده اند.

کاربر Moogy گفت: “این هیچ جایی در یک بازی Diablo ندارد.” نوشتن در Reddit دلیلی وجود دارد که PoE همه تغییرات را در Labyrinth انجام داده است، زیرا مردم دوست ندارند این کارها را انجام دهند.

در مورد خود سینه‌ها، بسیاری از بازیکنان نه تنها از تله‌ها آزار می‌دهند، بلکه از این واقعیت که سینه‌ها اساساً سیاه چال‌های کابوس هستند، فقط با تله‌ها و غنیمت کمتر برای کسانی که نمی‌توانند نسبتاً سالم به انتهای سیاه‌چال برسند. حتی کسانی که بدون لمس شدن به پایان می رسند، از پاداش ها ناامید شده اند.

وسواس آنها برای وادار کردن بازیکنان به انجام هر کاری به جز کشتن هیولاهای بیشتر چیست؟ شاداب کاربرjvoice درخواست. “من متوجه نمی شوم که چگونه آنها به این کار ادامه می دهند… به نظر می رسد که آنها فقط زمان سپری شده در سیاهچال ها را افزایش می دهند، که اگر قرار باشد دشمنان بیشتری را بکشند و حلقه معمولی ARPG را انجام دهند خوب است، اما آنها در حال دمیدن هستند. وقت با این آدم های احمق.» گجت ها من فقط نمی فهمم.

بخوانید  پشتیبانی گسترده از Gran Turismo 7 برای کار با هدست واقعیت مجازی PS VR2

متأسفانه، به نظر می رسد که دیگر اضافه شده اصلی فصل 3، همراه Seneschal Construct نیز طرفداران زیادی نداشته باشد. بازیکنان در Reddit این ربات را «ناامیدکننده»، «بی فایده» و «بی‌اهمیت» می‌خوانند و بسیاری از آنها اشاره می‌کنند که حتی نمی‌توانند به همراهی آن بگویند. این بیلد می‌تواند به دو توانایی مجهز شود که می‌توان آن‌ها را بیشتر اصلاح کرد، اما به نظر می‌رسد بسیاری از بازیکنان متوجه نشده‌اند که همراهشان تاثیر زیادی دارد.

“شاید این در مورد انجام عمل جراحی یا حل صلح جهانی باشد، اما اگر اینطور باشد، به سختی می توانم بگویم… من در حال حاضر نمی بینم که “وای کار عالی، یک دوست روبات” زیاد اتفاق بیفتد.” نوشتن.

کاربر دیگر، DamnImAwesome، نوشتن که همراه “بسیار ناامید کننده” است.

آنها می نویسند: «آسیب و شفای ناچیز». خوب است که چیزی برای خلاص شدن از شر آگرو داشته باشم و علاقه‌مندی‌های جزئی پیدا می‌کنم، اما واقعاً احساس ضعف می‌کنم که نقطه کانونی فصل باشم.»

بلیزارد حداقل از شکایت بازیکنان آگاه است. آدام فلچر، مدیر توسعه جامعه دیابلو، در مقاله ای درباره ایکس (توئیتر سابق) می گوید که تیم در مورد فصل “بازخوردها” را دنبال می کند و به صورت داخلی در مورد آن بحث خواهد کرد، و زمانی که تیم زمان لازم برای پردازش آن را داشته باشد، به روز رسانی ها ارائه می شود.

سوال این است که این تغییرات چقدر سریع اتفاق می‌افتد و آیا بازیکنانی را که قبلاً می‌گویند از سر کسالت کنار می‌روند باز می‌گردانند. به عنوان کاربر TheCreamiestYeet نوشتنتا اینجای کار، فصل ناامیدی ها بوده است.»

بخوانید  Quantum Break به دلیل مشکلات مربوط به مجوز از Game Pass منتشر شد

تحریریه مجله بازی یک گیمر