پشتیبانی گسترده از Gran Turismo 7 برای کار با هدست واقعیت مجازی PS VR2

GT7 از Eye-Tracking (ردیابی چشم های مخاطب برای تشخیص نقطه ای که در هر زمان به آن نگاه می کند) و Foveated Rendering (پردازش بهینه تصاویر در نقاطی که مخاطب به آنها نگاه می کند) که در PS VR2 گنجانده شده است، برای عملکرد بهتر استفاده می کند. . تمامی بازیکنان پلی استیشن 5 که دارای Gran Turismo 7 هستند، نسخه PS VR2 را با یک آپدیت رایگان دریافت خواهند کرد.

در نتیجه، حتی مسابقات آنلاین را می توان همزمان با استفاده از PlayStation VR2 تجربه کرد. Yamauchi می نویسد: «بازیکنان اتومبیل ها و مسیرهای VR را به روشی متفاوت از قبل تجربه خواهند کرد.

استودیوی Polyphony Digital، سازنده بازی مسابقه ای Gran Turismo 7، به طور رسمی اعلام کرده است که کدام قسمت های این بازی ویدیویی را می توان همزمان با استفاده از PS VR2 تجربه کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، به طور رسمی اعلام شده است که تمامی قسمت های بازی Gran Turismo 7 به جز مسابقات اسپلیت اسکرین را می توان با هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR2 روی کنسول PS5 تجربه کرد. این مهم است زیرا Gran Turismo Sport در PS4 از هدست PS VR پشتیبانی می‌کرد، اما این پشتیبانی واقعاً محدود بود.

لیست کامل بازی های راه اندازی پلی استیشن VR2

PlayStation VR 2 در تاریخ 22 فوریه (3 مارس) منتشر خواهد شد.

چه زمانی جیم رایان، مدیر عامل و رئیس سونی اینتراکتیو اینترتینمنت در نمایشگاه CES 2023 اعلام کرد که نسخه VR GT7 برای PS VR2 در همان روز با هدست واقعیت مجازی عرضه می شود، بسیاری می خواستند بدانند که آیا می توان قسمت های مختلف آن را تجربه کرد. بازی با پلی استیشن VR2. یا نه. اکنون کازونوری یامائوچیخالق سری بازی های Gran Turismo و رئیس استودیوی Polyphony Digital سونی، تایید کرده است که تقریباً تمام قسمت های بازی را می توان با PS VR2 تجربه کرد. هنگام استفاده از PS VR2، به توانایی مشاهده مسابقه دو نفره فقط در صفحه تقسیم شده دسترسی ندارید.

بخوانید  سیستم مورد نیاز برای Need for Speed ​​Unbound