خالق فیلم Immorality and Her Story از دو بازی ترسناک رونمایی کرد (درمان تریلر)


سازنده دو بازی Immorality و Silent Hill: Shattered Memories دو بازی جدید را معرفی کرد.

سام بارلو، که بیشتر به خاطر خلق بازی‌های ویدیویی تجربی مانند داستان او، دروغ گفتن و جاودانگی شهرت دارد به دلیل اعلام کار روی دو بازی جدید شناخته شده است. در حال حاضر، این دو بازی با نام پروژه C و پروژه D آنها شناخته شده اند و با یکدیگر تفاوت زیادی دارند. یکی از این بازی‌ها مشابه کارهای اخیر بارلو خواهد بود، در حالی که پروژه دیگر بیشتر یادآور بازی‌های قدیمی‌تر مانند Silent Hill: Shattered Memories است که بارلو در آن مشارکت داشته است..

بارلو در مصاحبه با رسانه Kinda Funny Games در مورد پروژه C او توضیحی داد و گفت: یکی از آنها طبق بازی است این جاودانگی است، و بر اساس فناوری های خود ساخته شده است، اما به سمت و سوی جالبی می رود. فکر می کنم با نگاه کردن به برچسب های استیم می توانید متوجه شوید که این بازی یک بازی ترسناک علمی تخیلی است. این یک فرضیه بسیار جالب است. این بازی شاید دقیق ترین مکانیک هایی را که در این فضای غیرخطی پیدا کرده ایم داشته باشد. این کار شبیه یک جعبه پازل کوچک و زیباست.

بارلو به سخنرانی خود ادامه داد و پروژه دی آن را به عنوان اثری برای طرفداران آثار قدیمی خود توصیف کرد، زیرا این یک بازی ترسناک بقا سوم شخص خواهد بود. بارلو اشاره می کند که پروژه D مثل ایده های بازی است Immortality را با یک بازی ترسناک بقای سوم شخص ترکیب کنید و چه چیزی به دست می آورید؟

بخوانید  سری Fallout یکی از بهترین اقتباس‌های مدرن بازی‌های ویدیویی را ارائه می‌کند

در کنار این توضیحات، دو بازی Project C و پروژه D این تیزرها دارای تریلرهای کوتاهی هستند که تصاویر بسیار عجیبی را نشان می دهند. در ادامه می‌توانید تیزرهای هر دو بازی را مشاهده کنید. جالب اینجاست که هر دو بازی صفحات Steam مخصوص به خود را دارند، با این حال، در حال حاضر جزئیات کمی در مورد آنها وجود دارد.

دانلود از آپارات

از یوتیوب تماشا کنید

تحریریه مجله بازی یک گیمر