آواتار 2 در 14 روز از 1 میلیارد دلار عبور کرد و اکنون سی و سومین فیلم بزرگ تمام دوران است. امتیاز آواتار به 4 میلیارد دلار رسید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Top Gun: Maverick Stays بهترین فیلم 2022 در کل در سراسر جهان، با 1.48 میلیارد دلار در مقایسه با 1.1 میلیارد دلار برای The Way of Water. عمده درآمد باکس آفیس The Way of Water از بازارهای بین المللی (762.8 میلیون دلار) در مقایسه با درآمد داخلی (338 میلیون دلار) به دست می آید.

آبراه رتبه بندی می کند شماره 33 در فهرست تاریخ بهترین فیلم های تمام دوران بر اساس مجموع نتایج باکس آفیس در سراسر جهان. پیش از پایان دوره نمایشی اش به صعود به جدول ادامه خواهد داد. مانند فیلم اصلی آواتار سال 2009 (که با 2.92 میلیارد دلار پرفروش‌ترین فیلم تمام دوران است)، راه آب به لطف آن باید در سینماها اکران طولانی و موفقی داشته باشد. رتبه بندی مخاطبان عالی

The Way of Water سریعترین فیلمی است که از زمان فیلم Spider-Man: No Way Home در سال 2021 به یک میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی دست پیدا کرده است. همچنین این ششمین فیلم تاریخ است که در دو هفته اول اکران به فروش بیش از یک میلیارد دلار رسیده است. چهارمین فیلم دیزنی که به این نقطه رسید.

در مقایسه با بازی‌های ویدیویی، بازی Call of Duty: Modern Warfare II اکتیویژن پس از 10 روز به فروش خرده‌فروشی 1 میلیارد دلاری رسید که سریع‌تر از هر بازی قبلی Call of Duty است. با این حال، مقایسه بین فیلم‌ها و بازی‌های ویدیویی ناعادلانه و ناقص است، زیرا عوامل و تفاوت‌های ظریف زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.

بخوانید  احتمال نیاز به یک اکانت PSN برای تجربه آثار پلی استیشن در کامپیوتر
Avatar: The Way of Water در باکس آفیس فروش زیادی دارد. شرکت والت دیزنی اعلامیه که دنباله پرفروش ترین فیلم تمام دوران پس از 14 روز اول اکران در سینماها بیش از 1 میلیارد دلار در سراسر جهان فروخت.

علاوه بر این، The Way of Water اکنون بزرگ‌ترین نسخه بین‌المللی سال 2022 است که از Top Gun: Maverick برای تاج پیشی گرفته است. دو فیلم آواتار در حال حاضر بیش از 4 میلیارد دلار فروش داشته اند.