افتتاحیه قسمت دوم فصل پایانی حمله به تایتان، پربیننده ترین ویدیوی انیمه در سال 2022

در آخر اخبار سینما و تلویزیونآمار پربیننده ترین ویدیوهای انیمه در یوتیوب در سال 2022 منتشر شد. طبق آمار ثبت شده تا 7 دسامبر 2022 (16 آذر 1401) بر اساس سایت یوتیوب، ویدیوی افتتاحیه قسمت دوم از فصل چهارم انیمه Attack on Titan که آهنگ The Rumbling بر روی آن توسط گروه سیم کارت اجرا شده است. ، خود را پخش می کند، پربیننده ترین ویدیوی انیمه سال 2022 در یوتیوب است. ویدیوی افتتاحیه قسمت دوم فصل آخر انیمه Attack on Titan بیش از 57 میلیون بار در یوتیوب دیده شده است.

در رتبه دوم، ویدیوی افتتاحیه انیمه Chainsaw Man است که بیش از 54 میلیون بازدید در یوتیوب دارد. در این ویدیو شاهد پخش آهنگ KICK BACK از کنشی یونزو هستیم. فصل اول انیمیشن Chinasa Man روز سه شنبه این هفته به پایان رسید. در جایگاه سوم، ویدیوی پایانی قسمت دوم فصل آخر انیمه Attack on Titan قرار دارد که 19.2 میلیون بازدید در یوتیوب دارد.

در جایگاه چهارم، تریلر رسمی انیمیشن Man Chainsaw Man است که بیش از 15.6 میلیون بازدید داشته است. در رتبه پنجم باز هم شاهد حضور انیمه Chinasa Man هستیم که تیتراژ پایانی قسمت سوم این انیمه با 15.6 میلیون بازدید قابل مشاهده است. نکته قابل توجه این لیست حضور و غیاب رنگارنگ، قسمت دوم فصل چهارم انیمه Attack on Titan و انیمه Chainsaw Man است که هر دو توسط استودیو Mapa تولید شده اند.

ویدیوی افتتاحیه قسمت دوم فصل چهارم انیمه Attack on Titan بیش از هر ویدیوی انیمه دیگری در سال 2022 از طریق یوتیوب بازدید داشته است.

بخوانید  تاریخ پخش فصل چهارم انیمه Demon Slayer با انتشار اولین تریلر اعلام شد.
اولین سواری راحت و قدرتمند

به هر حال طرفداران همچنان منتظر اعلام تاریخ شروع سومین و آخرین قسمت از فصل پایانی انیمه Attack on Titan هستند که هنوز توسط مپا اعلام نشده است. از طرفی طرفداران انیمیشن Chainsaw Man همچنان منتظر تایید فصل دوم این انیمه هستند که برخلاف انتظار پس از پایان فصل اول تایید نشد. اما با توجه به محبوبیت انیمه چینیسا من، ساخت فصل دوم این انیمه نهایی به نظر می رسد.