توسعه دهنده Sonic Frontiers به ​​محصولات Sonic بیشتری که در سال 2023 عرضه می شوند اشاره می کند

ایزوکا توضیح داد: “سال گذشته بزرگترین سال در تاریخ سونیک بود، که با انتشار دنباله فیلم سونیک شروع شد، پس از آن بازی های جدید Sonic Origins و Sonic Frontiers و انیمیشن Sonic. Prime. امسال، ما در حال برنامه ریزی هستیم. موج دوم که طرفداران را خوشحال خواهد کرد و سریال را به جلو می برد. ما قبلاً محتوای اضافی را برای Sonic Frontiers اعلام کرده ایم، اما موارد بیشتری در راه است. با ما همراه باشید.”

یکی از برنامه های احتمالی سونیک در سال 2023، انتشار مجموعه LEGO Sonic است که در تعطیلات کریسمس به صورت آنلاین لیست شد. به گفته PromoBricks، یک وبلاگ لگو که بارها اطلاعات دقیقی در مورد نسخه های آینده لگو گزارش کرده است، حداقل پنج مجموعه جدید لگو سری Sonic قرار است سال آینده منتشر شوند. سگا اخیراً اعلام کرده است که قصد دارد سه به‌روزرسانی رایگان برای Sonic Frontiers در سال 2023 منتشر کند. اولین بسته الحاقی رایگان این بازی شامل حالت عکاسی، جوک باکس و حالت‌های چالشی جدید خواهد بود.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.

در سال 2022، طرفداران Sonic شاهد انتشار محتوای مختلفی از جمله فیلم Sonic the Hedgehog 2، انیمیشن Sonic Prime نتفلیکس و هر دو بازی Sonic Origins و Sonic Frontiers بوده اند. در همین رابطه، تاکاشی ایزوکا، سرپرست استودیو تیم Sonic در مصاحبه ای با Famitsu گفت که طرفداران می توانند انتظار محتوای زیادی از سری Sonic در سال 2023 داشته باشند.

سرپرست تیم Sonic سگا اعلام کرده است که محتوای بیشتری از این مجموعه برای سال 2023 برنامه ریزی شده است.

بخوانید  تاریخ انتشار جدید Street Fighter 6 اعلام شد