بهترین شرکت های هوش مصنوعی در جهان

دو دور قبلی H2O.ai توسط دو بانک بزرگ از جمله Commonwealth Bank of Australia و Goldman Sachs رهبری شد که نشان دهنده اهمیت فعالیت های هوش مصنوعی این شرکت در فضای خدمات مالی است.

پلتفرم ابری H2O.ai کاربران را قادر می سازد تا مدل ها و برنامه های مبتنی بر هوش مصنوعی را با استفاده از قابلیت های یادگیری ماشینی این شرکت توسعه دهند. مشتریان همچنین می توانند برنامه های کاربردی هوش مصنوعی خود را از طریق فروشگاه ویژگی H2O.ai افزایش دهند. با کمک ابزار مدیریت اسناد مبتنی بر هوش مصنوعی این شرکت می توانید اسناد را دسته بندی کنید، محتوای مورد نظر را از آنها استخراج کنید و سپس آنها را برچسب گذاری کنید. نسخه متن باز خدمات این شرکت رایگان است، اما ابزارهای پیشرفته تر نیاز به پرداخت دارند.

عاملی که H2O.ai را در لیست بهترین شرکت های هوش مصنوعی در جهان قرار می دهد، موفقیت این شرکت در مقابله با چندین چالش رایج در زمینه توسعه هوش مصنوعی است. از جمله ابزاری که در دسترس کاربر قرار داده شده است تا “دریفت ویژگی” را بررسی کند تا مطمئن شود که مدل دقت خود را در طول زمان از دست نداده است. این ابزارها همچنین می توانند به طور خودکار سوگیری ها را در عملکرد برنامه تشخیص دهند. ابزارهای رایگان یادگیری ماشین این شرکت همچنین می توانند در محیط های Apache Hadoop، Spark و Kubernetes استفاده شوند.

IBM

پلتفرم ابری این شرکت، هوش مصنوعی را در قالب قالب های از پیش ساخته شده، فروشگاه های اپلیکیشن آماده و کدنویسی بسیار کمی مورد نیاز برای همه در دسترس قرار می دهد. H2O.ai تقریباً 1.6 میلیارد دلار ارزش دارد و درآمد سالانه آن 47.4 میلیون دلار برآورد شده است.

بخوانید  A quand les nouveaux Batman ? | Présentation des prochains films et séries de DC

H2O.ai که توسط تیمی از جامعه منبع باز در سال 2012 تأسیس شد، خود را رهبر جنبش “دموکراتیزه کردن هوش مصنوعی” توصیف می کند و معتقد است که توسعه و استفاده از هوش مصنوعی باید برای همه رایگان باشد.