تاریخ پخش فصل چهارم انیمه Demon Slayer با انتشار اولین تریلر اعلام شد.

سرانجام استودیو Ufotable با انتشار اولین تریلر و یک پوستر جدید تاریخ شروع فصل چهارم انیمه Demon Slayer را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونتاریخ شروع فصل بعدی انیمه قاتل شیطان مشخص شد. استودیو Ufotable اعلام کرد که فصل چهارم انیمه Demon Slayer در تاریخ 12 می 2024 (23 مه 1403) آغاز خواهد شد. در این روز، طرفداران می توانند انتظار یک قسمت ویژه یک ساعته معادل سه قسمت از این انیمیشن را داشته باشند. که بر اساس داستان آموزش هشیره است. . همچنین اولین تریلر از انیمیشن Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Hashira Training Arc منتشر شده است که در ادامه می توانید آن را تماشا کنید:

از یوتیوب تماشا کنید

در جریان پخش فصل چهارم انیمه Demon Slayer تصاویر زیادی از اتفاقات این انیمه می بینیم که طی آن تانجیرو به سراغ Hashira Singh و Himejima می رود و برای مبارزه با ارتش شیاطین آموزش می بیند. در طول نمایش شاهد هشیراهای زیادی هستیم و همچنین پوستر جدیدی برای انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Hashira Training Arc با تمرکز بر هاشیرا منتشر شد که در ادامه می توانید مشاهده کنید:

پوستر جدید انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Hashira - Training Arc

فصل اول Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba در 26 قسمت تولید و پخش شد و سپس فصل دوم Demon Slayer در 18 قسمت تولید و پخش شد که پس از 7 قسمت اول داستان Mugen Train و 11 قسمت دیگر داستان منطقه سرگرمی فصل سوم انیمه Demon Slayer نیز بر اساس داستان Swordsmith Village تولید شد که در 11 قسمت تقسیم شده بود. مانگای Devil Slayer توسط Koyoharu Gotuge نوشته شد و اولین بار در سال 2016 پخش شد. این مانگا در سال 2020 به پایان رسید و تاکنون 150 میلیون نسخه از مانگای Devil Slayer فروخته شده است.

بخوانید  آواتار 2 را به هفتمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای جهان تبدیل کنید

تحریریه مجله بازی یک گیمر