بازی آینده Ghost Recon از Call of Duty الهام گرفته خواهد شد

گزارش جدید حاکی از آن است که بازی آینده Ghost Recon دارای یک تجربه تیراندازی اول شخص با الهام از سری Modern Warfare خواهد بود.

Ubisoft تمرکز زیادی روی نسخه های آینده سری Assassin's Creed دارد و برنامه های بزرگی برای طرفداران خود دارد. با این حال، ناشر فرانسوی در نظر دارد مجموعه‌های دیگر خود از جمله Tom Clancy's Ghost Recon را گسترش دهد که آخرین نسخه آن در سال ۲۰۱۹ منتشر شد.

اکنون گزارش جدیدی ادعا می‌کند که توسعه قسمت بعدی سری Ghost Recon آغاز شده است که مبارزات دنیای فانتزی Naiman را به تصویر می‌کشد. در این گزارش همچنین اشاره شده است که این بازی از سری Call of Duty Modern Warfare از Infinity Ward الهام گرفته شده و بر روی گیم پلی تیراندازی اول شخص تمرکز خواهد داشت. Insider Gaming در گزارش خود اشاره کرد که بازی جدید Ghost Recon احتمالا بین سال های 2025 یا 2026 منتشر خواهد شد.

رانندگی در بیابان در Ghost Recon

این نشان می دهد که یوبی سافت بین 6 تا 7 سال برای توسعه این بازی وقت گذاشته و قصد دارد آن را به جاه طلبانه ترین نسخه این سری تبدیل کند. علاوه بر این، به نظر می رسد که توسعه دهنده در تلاش است تا با بازگرداندن سریال به یک تجربه تیراندازی اول شخص، به ریشه های خود بازگردد. با توجه به اینکه نسخه‌های اخیر این سری دیدگاه سوم شخص داشتند و چندان مورد استقبال بازیکنان قرار نگرفتند، این بازگشت می‌تواند تغییر خوبی برای طرفداران باشد.

همانطور که از سری Ghost Recon انتظار می رفت، بازی آینده حول محور ارواح و ماموریت های مخفی می چرخد. همچنین اکتشافات نشان می دهد که این بازی از نظر گرافیکی پیشرفت چشمگیری خواهد داشت و کیفیت جلوه های بصری آن نشان دهنده جهش بزرگی نسبت به نسخه های قبلی است. این نشان می دهد که سازندگان تمام تلاش خود را برای موفقیت بازی پیش رو به کار گرفته اند و ممکن است سری Callaf Duty در آینده با رقیب جدیدی روبرو شود.

بخوانید  جوخه انتحار ایستر اگ کنسلی را به دلیل طرح موضوع بحث برانگیز کنسل می کند

تحریریه مجله بازی یک گیمر