اعلام تاریخ انتشار Oxenfree 2: Lost Signals در تریلر جدید

طبق آخرین اخبار بازی، Oxenfree 2: Lost Signals قرار است در تاریخ 12 جولای سال جاری برای نتفلیکس، رایانه های شخصی، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شود. داستان این دنباله به وقایع پنج سال پس از وقایع نسخه اول می پردازد که در آن یک محقق محیط زیست به نام رایلی پاورلی نقش قهرمان داستان را بازی می کند. این محقق برای کسب اطلاعات در مورد یک حادثه مرموز باید به زادگاهش برود. در واقع، در این ماجراجویی جدید، رایلی باید با حوادث ماوراء طبیعی و فرقه ای وحشتناک روبرو شود که قصد دارند بین دنیای واقعی و زمان بندی فاصله ایجاد کنند.

انتظار برای تجربه Oxenfree 2: Lost Signals کمی بیشتر از انتظار بسیاری از طرفداران طول کشید. هر بار که مدرسه شبانه تریلر جدیدی یا جزئیات بیشتری برای دنباله ماجراجویی ترسناک خود منتشر می کند، هیجان پیرامون آن بیشتر می شود. در جریان نمایشگاه Indie World اخیر نینتندو، سازنده تریلر جدیدی از Oxenfree 2: Lost Signals منتشر کرد تا علاوه بر یک نسخه نمایشی گیم پلی جدید، تاریخ انتشار را نیز اعلام کند.

در بازی Oxenfree 2: Lost Signals مانند نسخه اول، بازیکنان امکان انتخاب در موقعیت‌های خاص و در نتیجه تأثیرگذاری بر روند داستان را دارند. در طول این مدت، سازندگان مکانیک ها و ویژگی های جدید مختلفی را برای این دنباله توسعه دادند.

نتفلیکس و مدرسه شبانه تاریخ انتشار Oxenfree 2: Lost Signals را با تریلر جدیدی اعلام کردند.