آدام وارلاک و یک تهدید بزرگ در فیلم جدید نگهبانان کهکشان 3 ظاهر می شوند

مجله امپایر شماره جدید خود را منتشر کرد Guardians of the Galaxy Vol. 3 و تصاویر جدیدی از آن فیلم به همین منظور منتشر کرد.

کریس پرت، زویی سالدانا، دیوید باتیستا، بردلی کوپر، دیزل شراب، کارن گیلان، پام کلمنتیف، ویل پولتر، شان گان، الیزابت دبیکی، سیلوستر استالونه، ماریا باکالووا، چکودی ایوجی و دانیلا ملکیور، از جمله بازیگران فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 هستند و به ایفای نقش پرداختند. مانند دو قسمت اول Guardians of the Galaxy، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه Guardians of the Galaxy 3 به جیمز گان رسید.

آدام وارلاک و عایشه در Guardians of the Galaxy Vol.  3

علاوه بر این، سه تصویر دیگر از فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 نیز منتشر شده است که در یک تصویر آدام وارلاک را در کنار شخصیت عایشه و در تصویر دیگر Star Lord در کنار درکس و نبیولا دیده می شود. در تصویر سوم، دراکس، نبیولا و مانتیس در موقعیت خطرناکی دیده می شوند که باعث شده نظریه های زیادی در مورد احتمال مرده بودن هر کدام از آن ها مطرح شود و در ادامه می توانید آن تصاویر را مشاهده کنید:

Guardians of the Galaxy Vol 3 قرار است در تاریخ 5 مه منتشر شود.

زمان زیادی تا انتشار Guardians of the Galaxy 3 باقی نمانده است و اکنون در جدیدترین نسخه اخبار سینما و تلویزیونتصاویر جدید از فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 منتشر شد. شماره جدید مجله Empire به فیلم Guardians of the Galaxy 3 اختصاص دارد و به همین منظور دو تصویر روی جلد توسط مجله Empire منتشر شده است که در یکی از آنها شاهد حضور اعضای گروه Guardians of the Galaxy هستیم. Galaxy و در تصویر دوم، تمرکز بر Rocket Raccoon را مشاهده می کنیم.

بخوانید  مارتین اسکورسیزی در فیلم «در دست دانته» بازی می‌کند.
تحریریه مجله بازی یک گیمر