مارتین اسکورسیزی در فیلم «در دست دانته» بازی می‌کند.

مارتین اسکورسیزی در فیلم In the Hand of Dante ساخته جولیان اشنابل بازی خواهد کرد.

بر اساس گزارشی که مجله Variety منتشر کرده است. مارتین اسکورسیزی قرار است فیلمی جنایی و معمایی باشد جولیان اشنابل با نام «در دست دانته» کار کند. اسکورسیزی که تهیه کننده اجرایی این پروژه نیز هست در نقش پیرمردی خردمند نقش کوچکی در این فیلم خواهد داشت. دانته آلیگیری با بازی اسکار آیزاک جولیان اشنابل در مصاحبه با ورایتی درباره نقش مارتین اسکورسیزی در فیلم جدیدش گفت: او در فیلم فوق العاده است، نمی توانی چشم از او بردار. آ

وی افزود که نقش اسکورسیزی در این فیلم فوق العاده و مهم است. مارتین اسکورسیزی که به خاطر کارگردانی آثار بزرگی چون راننده تاکسی، گاو خشمگین، سلطان کمدی، دوستان خوب و جدا شده شهرت دارد، معمولاً در فیلم هایش نقش های کوچکی را بازی می کند. آخرین اجرای او در فیلم Killers of the Flower Moon بود که در آن اسکورسیزی نقش یک تهیه کننده رادیویی را بازی می کرد.

مارتین اسکورسیزی با لباس تاکسیدو کنار صندلی

او در اوایل دهه 1990 فیلم رویاها را کارگردانی کرد آکیرا کوروساوا، فیلم نمایش رقابت به کارگردانی رابرت ردفورد و کارگردانی Search and Destroy دیوید سیل علاوه بر این، او در سال 2004 در کارتون داستان کوسه نیز صداپیشگی کرد. طبق اطلاعات منتشر شده توسط ورایتی، داستان فیلم در دست دانته بر اساس رمانی به همین نام ساخته شده است. نیک توشس این مربوط به نسخه ای خطی از شعر کمدی الهی دانته آلیگری است که در کتابخانه ای در واتیکان یافت شده است.

بخوانید  بدترین بازی های متاکریتیک در سال 2022

این شعر ابتدا توسط یک کشیش سروده شد، اما در نهایت به دست یک رئیس مافیای نیویورک رسید. سپس از توشیس خواسته می شود تا صحت این اثر را تایید کند و از اینجاست که داستان اصلی آغاز می شود و توشیس سفر خود را در کمدی الهی، درست مانند دانته، آغاز می کند.

اسکار آیزاک در این فیلم نقش نیک توشیس و دانته آلیگری را بازی می کند. همچنین زهرا گدوت، جیسون موموآ، جرارد باتلر، آل پاچینو، بنجامین کلمنتاین، سابرینا ایمپاکاتوری، فرانکو، نرو، جان مالکوویچ و لوئیس کانسلمی بازیگران دیگری نیز در این فیلم حضور دارند. جولیان اشنابل علاوه بر کارگردانی در دست دانته، فیلمنامه آن را نیز نوشته است لوئیز کوگلبرگنوشته همسرش تاریخ اکران این اثر هنوز مشخص نشده است، اما احتمالاً در جشنواره فیلم ونیز نمایش داده خواهد شد.

Gillulian Schnabel قبل از دروازه ابدیت او آن را کارگردانی کرد که در سال 2018 اکران شد و اسکار آیزاک نیز در آن حضور داشت. مارتین اسکورسیزی در کنار این پروژه قرار است در آینده فیلمی شود زندگی عیسی و فیلم برای هدایت شرط بندی که تاریخ انتشار آن هنوز تعیین نشده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر